Gå til innhold

Hvorfor er det så mange paranoide drittfolk i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke angst pga alt som skjer i verden, jeg får angst pga alle paranoide drittfolka. Folk reagerer på ALT. Dette handler ikke om Korona, men det meste. «En løs hund! Dette må anmeldes!» Folk blir krenka for ingenting også.. en kan ikke si noen verdens ting, for noen blir støtt. 

Anonymkode: 6e63a...989

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du konkretisere litt mer?

Anonymkode: e6a9c...8b4

Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke angst pga alt som skjer i verden, jeg får angst pga alle paranoide drittfolka. Folk reagerer på ALT. Dette handler ikke om Korona, men det meste. «En løs hund! Dette må anmeldes!» Folk blir krenka for ingenting også.. en kan ikke si noen verdens ting, for noen blir støtt. 

Kan du ikke bare ha hunden i bånd og ellers følge reglene......? 

Skrevet
1 minutt siden, theTitanic skrev:

Kan du ikke bare ha hunden i bånd og ellers følge reglene......? 

Har ikke hund. Det bare var et eksempel. 

Skrevet

Er ikke mer paranoide drittfolk her enn hva det er andre steder. Men hvis du hele tiden treffer på slike så kan det jo være en ide å se innover om kanskje det er noe med hvordan du ser verden...

Skrevet

Og nå kommer noen: «men tenk om hunden angriper et barn» 

• Liker 2
Skrevet

Slutt å røyke cannabis, så blir du bekymra du og!

Anonymkode: e82bb...9f1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å røyke cannabis, så blir du bekymra du og!

Anonymkode: e82bb...9f1

Røyker ikke.,. Hva faen?

Gjest Achelois
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke angst pga alt som skjer i verden, jeg får angst pga alle paranoide drittfolka. Folk reagerer på ALT. Dette handler ikke om Korona, men det meste. «En løs hund! Dette må anmeldes!» Folk blir krenka for ingenting også.. en kan ikke si noen verdens ting, for noen blir støtt

Har du hatt angst i perioder før eller er det mer en nyopplevd frykt? Dersom du har panikkanfall kan det være greit å få litt hjelp av fastlege eller psykolog.

Dersom det heller er slik at du er overveldet over samfunnsutviklingen i det siste, så kan du faktisk ta grep selv her også; beskytt deg selv for hva du velger å lese om og gå i dybden på, av samfunnsmessige temaer. Og så er det viktig å huske at vi alle er mennesker og alle sliter med noe. Ingen er unnskyldt, men vi kan rasjonalisere en del av det, prøve og forstå og utvise sympati.

Ja, jeg tror mange fler enn før er blitt mer sårbare. Har ingen kilde, dessverre. 

Men jeg observerer at veldig mange mennesker eksponerer seg selv ukritisk i sosiale medier. Og ikke bare seg selv, men også familiemedlemmer, barn, venner etc.

Dette skaper mye skyld og følelser forbundet med skam, når de i etterpåklokskapens lys forstår hva de har bidratt med/til.

Skrevet

Sånn er det blitt, eller kanskje alltid vært?

Blitt veldig synlig, spesielt på lokale nabolag grupper på Facebook som "vi som bor på xx". Det er evig klaging på ungdommen som kjører moped (Bråker, kjører fort, kjører etter kl 23:00, kjører på bakhjulet). RING POLITIET. Hvor er foreldrene som ikke har kontroll på hvor 17åringen er til enhver tid!!!

Utrolig mange som har glemt at kua har vært kalv. Og beklager å si dette men det er i hovedsak voksne kvinner som uffer og akker seg.

Anonymkode: 5d1ba...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...