AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Ingen spoiler takk 🙂 Er det nokon andre som har sett på denne veka? Ben og Maggie er nettopp blitt sammen igjen. Det første dei gjer er å kjøpe flybillettar på impuls for å flytte til Italia. Ingen av dei har jobb i Italia, og dei aner ikkje kvar dei skal bu. Planen er å sitte på cafe og drikke vin 😊 Forstår at skodespelarane sikkert er ferdig med kontrakten og vil ut, men kunne dei ikkje heller ha flytta til der Coco bur? Eg finn det lite troverdig at paret, som er så familieorienterte, kan finne på å flytte så langt fra døtrene. Maggie holdt på å gå på veggene da ho hadde kreft og måtte ta pause fra jobben, og Ben elskar surfing og å lage brett. Plutselig er ikkje dette så viktig lenger? Skjønner at dei lenge har hatt ein draum om å oppleve Italia, men kvifor ikkje ta ein lengre ferietur? Jada, eg har fritidsproblem som irriterer meg over dette. 😂 Anonymkode: 0a1ee...d0a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Og må dei ikkje ha visum? 🙂 Anonymkode: 0a1ee...d0a
neon_sun Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 🙂 😊 Jada, eg har fritidsproblem som irriterer meg over dette. 😂 Anonymkode: 0a1ee...d0a Irriterte meg og 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå