Riju Skrevet 6. september 2020 #21 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg spiser lite kjøtt, blanding av økonomi, dyrevelferd og miljøhensyn. Så når jeg først spiser kjøtt nå går jeg for kvalitet. Favoritten er en ordentlig tykk biff, godt marmorert, skikkelig stekeskorpe og blodig i midten. Enkelt tilbehør, enten tomat/feta/balsamico eller en enkel spinatstuing. Kunne aldri blitt fulltids veggis, men f.Eks. typiske pastaretter spiser jeg like gjerne vegetar som med kjøtt. Den blodige biffen min vil jeg dog aldri gi opp. Neste på lista er hjortestek og bacon, ellers klarer jeg meg fint uten kjøtt tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #22 Del Skrevet 6. september 2020 Lurer på hva kannibalene ville svart Anonymkode: 733d5...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 8. september 2020 #23 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg bruker å kombinere disse tre oppskriftene når jeg skal slå på stortromma: https://www.godt.no/oppskrift/1452/boeuf-bourguignon https://www.godt.no/oppskrift/1467/potet-og-selleristappe-med-parmesan https://www.godt.no/oppskrift/1453/osteknuter-med-persille-og-hvitloeksmoer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #24 Del Skrevet 8. september 2020 Joika! Anonymkode: 918a2...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #25 Del Skrevet 13. september 2020 Hvalbiff og Peking and er favoritt her. Elg er heller ikke så værst for å ikke glemme langtidsstekt ribbe og koldtbord med sjømat...🤤 Anonymkode: a0293...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #26 Del Skrevet 11. januar 2021 Rundstykker med ost og fenalår. Anonymkode: eda1b...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #27 Del Skrevet 12. januar 2021 Viltkjøtt (feks hjort) med fløtegratinerte poteter, viltsaus og pannestekte grønnsaker Anonymkode: ba395...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #28 Del Skrevet 12. januar 2021 Fårikål, lammekoteletter, viltgryte med reinkjøtt, bacon. Fårikål er det absolutt beste jeg kan få og spise, men hvis jeg ikke kunne spise kjøtt lenger så ville jeg nok savnet bacon mest. Anonymkode: 2b0a3...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #29 Del Skrevet 12. januar 2021 Tydelig at folk vil ha mer kjøtt fra sau og diverse viltdyr! Anonymkode: 918a2...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #30 Del Skrevet 13. januar 2021 Medium rare biff med kun litt salt på, ingenting mer 🤤🤤🤤 Anonymkode: 41d8e...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #31 Del Skrevet 13. januar 2021 Reinsdyr er helt himmelsk. Elsker det. Bacon er også veldig godt. Kan spise en haug med baconsurrede dadler. Ellers er jeg glad i helstekt indrefilet av okse. Liker den medium rå. Jeg er veldig glad i kjøtt, og opplever at magen fungerer bedre og den kroniske migrenen min blir bedre av mat som inneholder kjøtt. Anonymkode: 50aba...a8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 13. januar 2021 #32 Del Skrevet 13. januar 2021 Hjemmelaget biffsnadder, altså biffstrimler stekt i fond så de blir ekstra saftige, sammen med søtpotetfries og en skål bernaise å dippe dem i. Og grønn salat og agurk med selskapsdressing ved siden av ^^ Min livrett! Men det første jeg spiste etter jeg var vegetarianer i 7 år, var hamburger, det elsker jeg også! Best hjemme, men en xtra long chili cheese på BK er nest best! 3 burgere i 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå