magolia Skrevet 21. juli 2005 #22 Skrevet 21. juli 2005 Grønnsak: Greier meg ikke en dag uten tomater... Frukt: Pink Lady epler
-Fisken- Skrevet 22. juli 2005 #23 Skrevet 22. juli 2005 Oi! Her er det umulig å velge en av hver, jeg ELSKER frukt og grønnsaker. Frukt: grønne epler er nydelig.. Spiser minst et hver dag. De store, røde kinesiske er også gode. Også norske røde epler. Jordbær er helt herlig, moreller fra hagen til sommerhuset vårt i Valldal, aprikos, nektarin, alle typer melon, granateple, blodappelsin og og og.. Ja GRønnsaker: sukkererter, reddiker, neper, gulrøtter, rødløk, paprika, mais, chaminjong og alle typer sopp, pluss pluss.
Lillepuz Skrevet 22. juli 2005 #24 Skrevet 22. juli 2005 (endret) store røde saftige norske epler, ellers grønne granny smith. er det jeg kjøper mest, så da må det vel bli favoritten da? nektariner, store grønne druer og banan er godt (og mange sorter bær). og moreller, men har ikke kjøpt noen i år... bruker mye løk, rødløk, hvitløk, purre, agurk, paprika og brokkoli, og har fått litt dilla på squash. og mais er en favoritt. Endret 22. juli 2005 av Lillepuz
LilleBille Skrevet 22. juli 2005 #25 Skrevet 22. juli 2005 Favorittfrukt er absolutt ananas - men vannmelon er ikke å forakte det heller Favoirittgrønnsaker asparges, sukkererter og løk - og avocado - men det er vel egentlig en frukt...
Gjest Milah Skrevet 22. juli 2005 #26 Skrevet 22. juli 2005 Frukt: Moreller og grønne epler. Grønnsak: Brokkoli og Rosenkål. Greier ikke skille mellom de to.. Er generellt glad i frukt og grønt!
Totalya Skrevet 22. juli 2005 #27 Skrevet 22. juli 2005 Favorittfrukta er Mango. Hørte eller leste en gang at Mangostan var kåret til den beste frukta, men den er jo ikke spesielt god da... Grønnsak er nok blomkål, men helst med hvit saus og stekte pølsepiter til...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #28 Skrevet 23. juli 2005 Grønnsak: Fennikkel, hvitløk, kikerter Frukt/bær: Jordbær, mango, bananer uten brune flekker Det er helt håpløst å bare si en! Og nå ble jeg inspirert til å shoppe litt ekstra sunt etterpå!
starie Skrevet 23. juli 2005 #29 Skrevet 23. juli 2005 Min grønnsaksfavoritt er helt klart gulrot, men den bør være raspet. Av frukt liker jeg best Granny Smith epler - i skiver over gulost
Anglofil Skrevet 24. juli 2005 #30 Skrevet 24. juli 2005 Når det gjelder grønnsaker er jeg veldig kresen, og spiser f. eks ikke salater. Men min favoritt er mais. Kan spise flere bokser alene, er kjempegodt. Favorittfrukt må bli eple eller banan. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_solo_* Skrevet 24. juli 2005 #31 Skrevet 24. juli 2005 det må bli aubergin, er det beste som fins.) men også avocado er godt. når det gjelder frukt så må det bli store røde,harde,saftige aroma epler
Gjest Violetta Skrevet 24. juli 2005 #32 Skrevet 24. juli 2005 Frukt: Jordbær, banan, vannmelon (når de er helt røde inni), moreller og plommer så klart. Grønnsaker: Tomater. Helst cherrytomater, så små som mulig, men alle slags tomater er godt. Blomkål og gulrøtter, men bare rå gulrøtter, ikke kokte.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #34 Skrevet 5. august 2005 Veldlig glad i kiwi.. liker også epler (pink lady er best) og banener (uten brune flekker) Veldig godt med små stenfrie druer og.. de må være søte.. ganske vanskelig å få tak i.. ikke i vanlig dagligvarebutikk i allefall.. Av grønnsaker spiser jeg helst gulrøtter (råe). agurk er også litt godt..
Gjest *Kasandra* Skrevet 6. august 2005 #36 Skrevet 6. august 2005 Jeg spiser og lager mye av grønnsaker og frukt og spiser nok det aller meste... Favoritt grønnsaker er: brokkoli, rød paprika og asparges som jeg ofte bruker i wok, salater, tilbehør til gryteretter, pizza osv. Av frukt går det ofte i vannmelon, honningmelon, kiwi og grønne druer! Jeg spiser ofte frukt og bær m/Biola til frokost etter jeg har trent eller som dessert. Sunt, enkelt og godt! Jeg liker også smoothie- da er det ofte jeg bare hiver oppi bringebær, kiwi, bjærnebær og yoghurt. Smoothie er sunt og enkelt å få ned om morgenen!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. august 2005 #37 Skrevet 8. august 2005 Frukt: Gule epler Grønnsaker: tomat og brokkoli
ringblomst Skrevet 8. august 2005 #38 Skrevet 8. august 2005 Favorittfrukten er definitivt fersk ananas, av grønnsaker har jeg alltid vært glad i brokkoli og agurk.
Gjest lindas Skrevet 9. august 2005 #39 Skrevet 9. august 2005 Frukt: jordbær og ananas Grønnsak: Sukkererter, reddiker, asparges og brokkoli ← signerer denne jeg... også plusser jeg på redikker!!!
maiia Skrevet 9. august 2005 #40 Skrevet 9. august 2005 Av frukt er jeg veldig glad i kiwi og nektariner, men det går en del epler og bananer også. Når det gjelder grønnsaker blir det verre. Det kommer jo an på hva jeg skal spise ved siden av og mange grønnsaker syns jeg er bedre rå enn kokt... Hvis jeg skal nevne noen må det bli purre, rødløk og sukkererter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå