Gjest Trolletrine Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Hei!!! Noen som har forslag til en god,lettlest bok til å ha med seg på ferie?Tenker på noe helt plain,-ingenting intellektuelt,-bare ren og skjær kosebok som ikke krever noe av meg
Gjest Sesselja Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 "I capture the castle" av Dodie Smith. Lettlest, god, koselig, søt, og nostalgisk.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 Angels and Demons av Dan Brown hvis du vil ha spenning. Tror den finnes på norsk også.
Sjiraffen Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 krim: - engler og demoner av dan brown (som nevnt tidligere) - sirkelens ende av tom egeland - ulvenatten av tom egeland - alt av henning mankell annet: - berlinerpoplene av anne b. ragde - hitchhikers guide to the galaxy (finners på norsk også - hysterisk morsom!!) - bienes hemmelige liv av sue monk kidd
Gjest Trolletrine Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Hmmm...Mange forslag her,-tusen takk :bukke:
Arkana Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes Bill Brysons reiseskildringer er perfekt ferielektyre. Lettlest og vanvittig morsom. Neither Here Nor There og Notes From a Small Island er mine to favoritter. Ellers ble jeg helt fanget av Sue Walkers bok The Reunion. Spennende og umulig å legge fra seg!
Gjest Aurélie Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Jeg kan anbefale Muskat, av Kristin Valla. En liten, søt bok som iallefall satte meg veldig i feriemodus da jeg leste den. Romantisk er den også
Totalya Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Vi kan godt kysse av Jan Zahl og Mari Grydeland. De skriver annethvert kapittel, han for Frank, hun for Erle. Sjangeren sier vel tittelen sitt om... Endret 22. juli 2005 av Totalya
Minimor Skrevet 22. juli 2005 #10 Skrevet 22. juli 2005 Den 4. Regelen. Men den er kanskje litt for stor til bare en ferie. Kommer helt an på hva en har lyst til å lese. Jeg er krim frelst når det gjelder bøker, så denne anbefales uansett til høsten for krimelskere. Ellers så syntest jeg at mye av Stephen King sine bøker er lette å komme igjennom. Skal vi ta det enkleste, med bilder og god underholdning: PONDUS- 1. Omgang, 2. Omgang, Hattrick og flat firer. hehe.
Gjest Solsikke Skrevet 22. juli 2005 #11 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg vil anbefale bøker fra Bag of fun serien, spesielt de som er skrevet av Marian Keyes. F.eks Sushi for nybegynnere. Lettleste, morsomme og søte bøker Endret 22. juli 2005 av Nevdulinien
Cupcake Skrevet 23. juli 2005 #12 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg er nettopp ferdig med "Min Søster Ellie" av Amanda Eyre Ward. Veldig lettlest, fin bok. Anmeldelse her -> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284253. Endret 23. juli 2005 av Cupcake
Alsana Skrevet 24. juli 2005 #13 Skrevet 24. juli 2005 (endret) "The Time Traveler's Wife" av Audrey Niffenegger er kjempebra. Litt hjerneverksemd må du rekne med for å halde styr på all reisinga i tid, men elles syntest eg det var ei spanande, rørande og framfor alt veldig verkeleg og ekte skildring av eit kjærleiksforhold, sjølv om heile grunnlaget for forholdet deira var alt anna enn normalt. Endret 24. juli 2005 av Alsana
inar Skrevet 25. juli 2005 #14 Skrevet 25. juli 2005 Alt av Minette Walters, superbra krim. Enig med Nevdulinien, bøkene til Marian Keyes er morsomme, 600 sider går fort.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. juli 2005 #15 Skrevet 25. juli 2005 Under bordet av Heidi Linde er en søt, lett og litt underfundig sommerbok.
Miriel Skrevet 25. juli 2005 #16 Skrevet 25. juli 2005 Jeg vil anbefale bøker fra Bag of fun serien, spesielt de som er skrevet av Marian Keyes. F.eks Sushi for nybegynnere. Lettleste, morsomme og søte bøker ← Åhh Marian Keyes har jo så bra bøker!!! Hvis du orker å lese på engelsk er de helt klart best på engelsk, men går også fint på norsk. Jeg syntes Rachel's Holiday var veldig bra, men alle de andre var også kjempemorsomme
Gjest Mio Skrevet 26. juli 2005 #17 Skrevet 26. juli 2005 Under bordet av Heidi Linde er en søt, lett og litt underfundig sommerbok. ← Ja, den likte jeg også kjempegodt
Fauna Skrevet 27. juli 2005 #18 Skrevet 27. juli 2005 "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese er en utrolig fin bok. "Dinas bok", "Lykkens sønn" og "Karnas arv" av Herbjørg Wassmo, og "Odel" av Anne Karin Elstad er alle bra og lettleste bøker.
Tjorven Skrevet 29. juli 2005 #19 Skrevet 29. juli 2005 Angels and Demons av Dan Brown hvis du vil ha spenning. Tror den finnes på norsk også. ← Denne skulle jeg til å foreslå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå