Gå til innhold

Si at vi ikke kan ha anal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ff pleier å ha analsex, eller bruke finger i rumpa. Er ca 1,5 uke siden jeg var med han sist, og skal derfor være med han idag. Men pga jeg har vondt hver gang jeg er på do «baki der», vil jeg ikke ha noe oppi rumpa idag. Hvordan si dette til han? Syns det blir flaut å si at jeg har vondt etter jeg har vært på do

Anonymkode: d539c...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"jeg vil ikke ha analsex i dag, da jeg opplever ubehag akkurat nå".

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det blir flaut å si at jeg har vondt etter jeg har vært på do

Herlighet! 

Hva er det med analsex og det å kunne være ærlig i slike situasjoner? Enten man ikke liker det eller man elsker det.

Si nå for fader sannheten, det er jo en helt reell konsekvens av å ha analsex, da kan man få vondt i rumpa av og til! 

Det er det samme som at man har hatt røff sex en gang i blandt, da kan det svi i vagina. 

Eller er det slik idag at ingenting som har med sex å gjøre kan være vondt!?

Anonymkode: 49fbc...a9f

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herlighet! 

Hva er det med analsex og det å kunne være ærlig i slike situasjoner? Enten man ikke liker det eller man elsker det.

Si nå for fader sannheten, det er jo en helt reell konsekvens av å ha analsex, da kan man få vondt i rumpa av og til! 

Det er det samme som at man har hatt røff sex en gang i blandt, da kan det svi i vagina. 

Eller er det slik idag at ingenting som har med sex å gjøre kan være vondt!?

Jeg hadde ikke hatt problem med å si det var vondt etter analsex. Men som sagt er der 1,5 uke siden sist, og jeg kan derfor ikke si dette. Jeg har vondt pga jeg måtte på do og det ble sårt etterpå

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

eg har vondt pga jeg måtte på do og det ble sårt etterpå

SÅ SIER DU DET DA!? 

• Liker 9
Skrevet

«Du, i dag har jeg ikke lyst til å ha analsex». Hvis du må komme med en unnskyldning eller det ikke blir respektert, så bør du vurdere å bytte ff. 

• Liker 6
Skrevet

SÅ SIER DU DET DA!? 

Skjønner du virkelig ikke at noen synes det er flaut å si at man har ondt i rumpa fordi man bæsjet så hardt? 

Anonymkode: c2d6d...c37

• Liker 2
Skrevet

Skjønner du virkelig ikke at noen synes det er flaut å si at man har ondt i rumpa fordi man bæsjet så hardt? 

eh, nei ikke når du er vant til å analsex og fingre i rumpa så burde da søren ikke noe så uskyldig som å ha vondt i rumpa pga forstoppelse ha noe å si!

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da for tusan ikke å utbrodere?

'Jeg vil ikke ha anal i dag, jeg er litt sår i rumpa.'

Anonymkode: a321b...4de

• Liker 6
Skrevet

Hvilket land er han fra? Er det vanskelig å kommunisere med han?

Anonymkode: 38a3c...ff9

• Liker 2
Skrevet

MÅ dere ha analsex? Er det liksom standard nå?

Anonymkode: 3757e...e19

• Liker 5
Skrevet

«Jeg har vondt i stumpen, og kan ikke ha noe inn der i dag. Kan vi gjøre noe annet?»

Anonymkode: cf5f1...eb4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da for tusan ikke å utbrodere?

Anonymkode: a321b...4de

Det er mange som har asperger syndrom, og vanskelig med å finne ut hva som er for mye info og hva som er for lite info.

Og det er også mange andre som sliter med de nyansene.

Dette gjelder også for mennesker som kan holde flotte taler for store forsamlinger. 

Hva med å bare godta at folk tidvis er usikre på ting?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Jeg har vondt i stumpen, og kan ikke ha noe inn der i dag. Kan vi gjøre noe annet?»

Jeg vet jo at jeg ikke trenger å fortelle noe mer enn dette, men ser for meg at han vil spørre hvorfor når jeg sier at jeg er sår. 

Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

"jeg vil ikke ha analsex i dag, da jeg opplever ubehag akkurat nå".

Det er vel ingen andre enn Kåre Willoch som ville sagt "opplever ubehag". 

• Liker 2
Skrevet

Wtf. Si at du ikke vil!

En kar som bare kjører anal er d noe creepy med anyways. Det er last resort.

Anonymkode: 7487a...3c0

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet jo at jeg ikke trenger å fortelle noe mer enn dette, men ser for meg at han vil spørre hvorfor når jeg sier at jeg er sår. 

"kjøpte vel feil dopapir da, hehe." Bare le det bort om du syns det er så kleint.

Anonymkode: eaede...d14

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han vett i skolten, lar han være å spørre mer. Om han gjør det likevel, sier du bare at du brukte flaggstanga som dildo mens du ventet på han, og at det var en jævlig dårlig idé! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier bare: ikke i dag. Jeg har sagt at hvis han han vil ha grunn, så kommer jeg til å si nei hver gang 🙂

Anonymkode: 118f9...3e7

• Liker 2
Skrevet

Få deg en ff som forstår norsk, så forteller du han at du har vondt i rasshølet idag, verre er det faktisk ikke.

Anonymkode: 77f00...b4c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...