Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutte å ta inn folk fra Midtøsten, fjerne religionsstøtte og legge ned NAV.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Arthycast skrev:

Til at du har denne "for sent å diskutere det"-holdninga så synes jeg jammen du har vært aktiv her i tråden. Eller er det bare artig å skrive ting når folk ikke sier deg imot?

Hvor ofte ser du en niqab eller burka i Norge? Jeg bor midt i Oslo og har sett niqab to ganger det siste halve året. Tror du det norske samfunnet kollapser av den grunn? Kvinner trenger ikke være fanatiske for å ta på seg en hijab, hijaben er en ganske "basic" del av det å være en muslimsk kvinne.

Altså. Hvis et klesplagg og noen ikke-hvite naboer er det som får Norge til å kollapse, så har vel ikke landet vårt vært så utrolig sterkt i utgangspunktet. Folk må slutte overdramatisere sånn, seriøst.

Jeg skrev mitt siste innlegg svært sent på natten. Jeg har ikke noe problem med å bli motsagt, bare positivt med motargumenter.

Vi snakker her om en langsiktig utvikling, ikke noe som skjer over natten.

Også langsiktige og gradvise problemer kan være alvorlige. Jamfør de alvorlige problemene med tap av biologisk mangfold og klimaendringer. Ingen tror at skogen kollapser fordi en fugleart og noen biller forsvinner fordi det bygges hus og veier på den. Det er summen av all utbygging og medfølgende artstap over tid som er skadelig.

Av en eller annen grunn skal alltid innvandring diskuteres på en helt annen måte enn alle andre samfunnsområder. Du legger jo selv opp til en slik tone, enda jeg ikke har vært nedlatende mot deg. Og heller ikke ønsker å være det.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du Islam bedriver innvandring? Mye av innvandringen er pga vestens involvering på midt østen og Afrika. Norge og resten av vesten verden er stille når det kommer til USA faenskap i Iraq, Afghanistan, Somalia osv. Norge produsere våpenet som blir brukt å i disse krigene. Vi er ikke så uskyldig heller. 

Anonymkode: f3182...2b1

Islam bedriver masseinnvandring. Se utover hele Europa. Greit nok at Vesten er medskyldig i en rekke kriger, men Syriakrigen er ikke Vesten sin skyld.

Muslimer bør rydde opp i egne land. Ikke dytte problemer over på andre.

Skrevet

Herregud, blir så forbanna av det mange folk skriver her. Stopp å tenke på å få islam ut av Norge, det går ikke! Vi har søren meg religionsfrihet, folk kan tro på hva de vil. Islam har et dårlig rykte, og 97% av dere tror på dette ryktet. Mange tenker på islam og tenker på terrorister og tenker ja sånn er det, men de bruker hele religionen som en unnskyldning, det er ikke slik Islam er! Islam er den raskest voksende religionen i verden, hvorfor konverterer tusenvis hver dag hvis det er så jævlig religion som dere skal ha det til! Jeg forstår godt at folk ikke ønsker at det vestlige skal ta over det norske men de fleste bor her fordi hjemlandet er helt fucka, de lever som folk flest hva er problemet? Hva er problemet med hijab? Hva er problemet.. Det irriterer meg noe jævlig at så mange folk sier norge er fri for rasisme osv at det er bra å ha religionsfrihet men på slike forum er søren meg nesten alle imot islam og skal fjerne det osv.. KJERP DERE.

Anonymkode: 23fd0...276

• Liker 2
Skrevet

blir helt kvalm av dere mennesker som har et så stort hat for mennesker som ikke er som dere selv, og som flere sier her: hvis et hodeplagg for det norske til å kollapse, ja da har det norske aldri vært sterkt nok fyf

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, blir så forbanna av det mange folk skriver her. Stopp å tenke på å få islam ut av Norge, det går ikke! Vi har søren meg religionsfrihet, folk kan tro på hva de vil. Islam har et dårlig rykte, og 97% av dere tror på dette ryktet. Mange tenker på islam og tenker på terrorister og tenker ja sånn er det, men de bruker hele religionen som en unnskyldning, det er ikke slik Islam er! Islam er den raskest voksende religionen i verden, hvorfor konverterer tusenvis hver dag hvis det er så jævlig religion som dere skal ha det til! Jeg forstår godt at folk ikke ønsker at det vestlige skal ta over det norske men de fleste bor her fordi hjemlandet er helt fucka, de lever som folk flest hva er problemet? Hva er problemet med hijab? Hva er problemet.. Det irriterer meg noe jævlig at så mange folk sier norge er fri for rasisme osv at det er bra å ha religionsfrihet men på slike forum er søren meg nesten alle imot islam og skal fjerne det osv.. KJERP DERE.

Muslimer hører ikke hjemme her i Norge og bør utvandre. Vi har null ansvar for dere, og skylder dere ingenting. 

Tilbakevandring må opp på den politiske dagsordenen før dere helt har rasert det norske. 

Endret av Lampe1
Skrevet
1 minutt siden, Lampe1 skrev:

Muslimer hører ikke hjemme her i Norge og bør utvandre. Vi har null ansvar for dere, og skylder dere ingenting. 

Tilbakevandring må opp på den politiske dagsordenen før dere helt har rasert det norske. 

Ok, med en gang en kristen person faktisk sier noe slikt regner du meg som en muslim? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

blir helt kvalm av dere mennesker som har et så stort hat for mennesker som ikke er som dere selv, og som flere sier her: hvis et hodeplagg for det norske til å kollapse, ja da har det norske aldri vært sterkt nok fyf

Hvem har påstått at det norske er så sterkt?

Nordmenn er 4 millioner mennesker (ikke én promille av Jordas befolkning), muslimer er 1,3 milliarder mennesker. Sammenlign også den massive muslimske verden med den knøttlille steinrøysa Norge.

Kom dere hjem!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, med en gang en kristen person faktisk sier noe slikt regner du meg som en muslim? 

Jeg forstår ikke hva du mener. Et argument er like godt eller dårlig uansett hvem som sier det.

Skrevet

Jeg forstår ikke hva du mener. Et argument er like godt eller dårlig uansett hvem som sier det.

Sånne folk som deg, gir meg lyst til å flytte til helvete vekk fra norge. Og jeg er norsk

Skrevet
2 minutter siden, Lampe1 skrev:

Jeg har rett til å kunne stå med muslimer selv om jeg er kristen, uten at DU skal dra under en kam og med en gang si ''DERE raserer det norske samfunnet''

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne folk som deg, gir meg lyst til å flytte til helvete vekk fra norge. Og jeg er norsk

Nordmenn som forakter eget folk må gjerne finne et bedre sted å bo. Vi andre vil ikke savne dere.

Endret av Lampe1
Skrevet
Akkurat nå, Lampe1 skrev:

Selvhatende nordmenn må fjerne finne et bedre sted å bo. Vi vil ikke savne dere.

Gjerne det! Og jeg vil ikke savne sånne mennesker som hater på alle som ikke er som dere selv

Skrevet

Jeg har rett til å kunne stå med muslimer selv om jeg er kristen, uten at DU skal dra under en kam og med en gang si ''DERE raserer det norske samfunnet''

Jeg krever min rett til å uttrykke min oppriktige mening. Dere kristne er jo omtrent like overtroiske som muslimer selv, og er alt annet enn et godt eksempel.

Skrevet

Gjerne det! Og jeg vil ikke savne sånne mennesker som hater på alle som ikke er som dere selv

Vi hater ikke alle som er ulike oss selv. Men ikke alle livssyn, kulturer og tankebygninger fortjener respekt. Ei heller alle folk.

Skrevet

Vi hater ikke alle som er ulike oss selv. Men ikke alle livssyn, kulturer og tankebygninger fortjener respekt. Ei heller alle folk.

Forstår ikke hvorfor du hater så mye, ikke bo i et land med religionsfrihet når du ikke klarer å akseptere religionsfrihet 

Skrevet
5 minutter siden, Lampe1 skrev:

Jeg krever min rett til å uttrykke min oppriktige mening. Dere kristne er jo omtrent like overtroiske som muslimer selv, og er alt annet enn et godt eksempel.

sånne som deg er er ikke et godt eksempel på hvordan mennesker skal være 

Skrevet

Forstår ikke hvorfor du hater så mye, ikke bo i et land med religionsfrihet når du ikke klarer å akseptere religionsfrihet 

Ingen har noen gang bedt meg stemme over hvorvidt vi skal ha religionsfrihet.

Jeg ville stemt nei.

Religionsforbud er langt bedre for samfunnet.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

sånne som deg er er ikke et godt eksempel på hvordan mennesker skal være 

Hva er så positivt med selvgode kristne som deg? Trøkker deres tro og verdier på barn og unge som aldri har bedt om det.

Kristendom er bare islam light.

Skrevet

Hva er så positivt med selvgode kristne som deg? Trøkker deres tro og verdier på barn og unge som aldri har bedt om det.

Kristendom er bare islam light.

og hva får deg til å tro at jeg er en slik kristen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...