Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 8.10.2020 den 21.24, Mari Y skrev:

Selvfølgelig, men det er også et faktum. Det er ikke Eurabia- teorien. 

Eller så må man gå etter hva som heller er sant eller ikke sant. Så enkelt er det 

Fordi det ikke finnes en artikkel eller kilde på det da eller? Går ann å tenke sjæl

Anonymkode: 7b57b...b5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ikke finnes en artikkel eller kilde på det da eller? Går ann å tenke sjæl

👏🏻👏🏻

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehh... Finnes ikke noe kilder? Ehh, jo, det gjør det. Massevis. 

Igjen, hvem er det som ikke tenker selv? 

Skrevet
På 9.10.2020 den 12.45, AnonymBruker skrev:

Du er rimelig naiv og uvitende om islam, det er helt tydelig. 

Anonymkode: 0096d...349

Selv om jeg har lest alt fra Kari Vogt og Bernhard Lewis? 

Du ser vel at dette ikke har noe med kritikk av islam å gjøre i det hele tatt? 

Skrevet
1 minutt siden, Mari Y skrev:

Ehh... Finnes ikke noe kilder? Ehh, jo, det gjør det. Massevis. 

Igjen, hvem er det som ikke tenker selv? 

Du tenker ikke selv. For du lager meningene dine utifra hva som står på nett. Det er å ikke tenke selv. 

• Liker 1
Skrevet
På 9.10.2020 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Men det har du??

Anonymkode: 0096d...349

Ja

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er akkurat det jeg har. Jeg kommer med linker og bevis men det blir avfeid og bortforklart som fake news... så da går det ikke an å diskutere...

Anonymkode: 76110...c06

Så slutt å spre Fake News. Enkelt og greit. Legger jeg til en kilde som viser seg å være feil og noen kan bevise at den ikke stemmer så tar jeg dette til etterretning og gjør noe med det 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Du tenker ikke selv. For du lager meningene dine utifra hva som står på nett. Det er å ikke tenke selv. 

Vel, og å basere seg på kildekritikk og fakta er. Reuters er forøvrig en faktasjekk-kilde. De igjen har tatt sine henvisninger fra Pew, som er et statistisk analyse-byrå. 

Vet jeg at det er tvilsomme kilder så bruker jeg dem ikke. 

Skrevet
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Så slutt å spre Fake News. Enkelt og greit. Legger jeg til en kilde som viser seg å være feil og noen kan bevise at den ikke stemmer så tar jeg dette til etterretning og gjør noe med det 

Du er jo selv en propagandist, uten motforestillinger av noe slag.

Skrevet
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvilke kilder er det jeg har lagt ved som ikke er ekte? De blir ikke fake bare fordi DU sier det.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilke kilder er det jeg har lagt ved som ikke er ekte? De blir ikke fake bare fordi DU sier det.

👏🏻👏🏻👏🏻

Skrevet
1 minutt siden, Lampe1 skrev:

Du er jo selv en propagandist, uten motforestillinger av noe slag.

Du får tro det. Når jeg ser at noe er en åpenbar konspirasjonsteori kan du ikke forvente at jeg skal ta dette for god fisk. Det må også opp og ut, så folk ser hva dette er for noe 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg hvilke kilder du har brukt og da får du illustrert om hvorvidt de er holdbare eller ikke. 

Skrevet
14 minutter siden, Mari Y skrev:

Du får tro det. Når jeg ser at noe er en åpenbar konspirasjonsteori kan du ikke forvente at jeg skal ta dette for god fisk. Det må også opp og ut, så folk ser hva dette er for noe 

Du ser konspirasjonsteorier bak hver busk.

Ja, min bruker er det sikkert en konspirasjonsteoretiker som har kokt opp 😅

Skrevet
4 minutter siden, Mari Y skrev:

Vis meg hvilke kilder du har brukt og da får du illustrert om hvorvidt de er holdbare eller ikke. 

Er det du som bestemmer hva som er holdbart eller ikke? 😂😂😂 noen folk ass.. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Er det du som bestemmer hva som er holdbart eller ikke? 😂😂😂 noen folk ass.. 

Haha, ja 😂

👏🏻👏🏻👏🏻

Skrevet

Svaret er like enkelt som det er genialt. Det er bare å slutte å ta inn mennesker fra land der religionen er styrende. Det hjelper ikke der, og vi får mer religion her. Feil virkemiddel.

Anonymkode: 7fe82...45d

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Lampe1 skrev:

Du ser konspirasjonsteorier bak hver busk.

Ja, min bruker er det sikkert en konspirasjonsteoretiker som har kokt opp 😅

Nei. Jeg ser at Eurabia er en konspirasjonsteori og at dette er vesentlig viktig å addresserre 

Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Nei. Jeg ser at Eurabia er en konspirasjonsteori og at dette er vesentlig viktig å addresserre 

Det er islam som er en livsfarlig løgn, og som det er viktig å addressere.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret er like enkelt som det er genialt. Det er bare å slutte å ta inn mennesker fra land der religionen er styrende. Det hjelper ikke der, og vi får mer religion her. Feil virkemiddel.

Anonymkode: 7fe82...45d

Absolutt 👏🏻👏🏻👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...