Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #221 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Lampe1 skrev: Det er ditt virkelighetsbilde også. Til opplysning. Fordi det er fakta.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #222 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Mye. Og det tok meg ikke lang tid å finne ut av heller. Så hansker ikke dette om å forsvare middelaldersk overtro, selv om du måtte tro det. Fortell meg hva som er omstridt da. At det er omstridt blant forvirrede mennesker som deg er jo tydelig. Kom ikke og si du ikke forsvarer middelaldersk overtro. Det er akkurat hva du gjør, med all din relativisering av denne drittreligionen.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #223 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Fordi det er fakta. Nei, du er helt fjern.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #224 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Mari Y skrev: I dette tilfellet så gjør det det Nei.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #225 Skrevet 8. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: " I dagens samfunn kan man ikke være homofob, islamofob eller rasist uten å bli kritisert for det". Anonymkode: f3182...2b1 Velfortjent, spør du meg. Velkommen inn i demokratiet ❤️
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #226 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Velfortjent, spør du meg. Velkommen inn i demokratiet ❤️ Hva er demokratisk med tankekontroll?
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #227 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Lampe1 skrev: Nei, du er helt fjern. Er det noe som er fjernt er å preke det TS sitter å prekerer.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #228 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Lampe1 skrev: Hva er demokratisk med tankekontroll? Så og å motsi folk er tankekontroll? Nei, det er konsekvensene av at du sprer holdningene dine. Åpner du deg opp og forteller at du tror på at muslimene kommer til å ta over osv er det din rett til å si det, men også vår rett til å adressere hvorfor dette er feil
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #229 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Er det noe som er fjernt er å preke det TS sitter å prekerer. Du er minst like grønnsak i hodet som TS. Du forsvarer ondskapsfull overtro, fornekter evolusjon og åpenbare kulturforskjeller, og driver en skamløs nedrakking av alle meningsmotstandere.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #230 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Så og å motsi folk er tankekontroll? Nei, det er konsekvensene av at du sprer holdningene dine. Åpner du deg opp og forteller at du tror på at muslimene kommer til å ta over osv er det din rett til å si det, men også vår rett til å adressere hvorfor dette er feil Helt grei sak det.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #231 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Lampe1 skrev: Fortell meg hva som er omstridt da. At det er omstridt blant forvirrede mennesker som deg er jo tydelig. Kom ikke og si du ikke forsvarer middelaldersk overtro. Det er akkurat hva du gjør, med all din relativisering av denne drittreligionen. Er bare å slå opp så ser man at professorer er på ingen måte enige. Så,ja omstridt. I ditt hode forsvarer jeg kansje overtro. Men det får være i ditt hode. Realiteten er at du ikke sprer religionskritikk men vås. Som jeg igjen da angriper.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #232 Skrevet 8. oktober 2020 Er du redd for at islam skal gjøre det samme som vesten daglig gjør i midtøsten og Afrika? Jeg syns det er ironisk at de neste voldelige rasen gjennom historien kaller islam for voldelig religion/folkeslag. Er det greit så lenge dere dreper, voldtar, stjeler ressurser i demokratiets navn? Jeg ser at hvite overlegenhet er ennå sterk. Anonymkode: f3182...2b1
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #233 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Lampe1 skrev: Du er minst like grønnsak i hodet som TS. Du forsvarer ondskapsfull overtro, fornekter evolusjon og åpenbare kulturforskjeller, og driver en skamløs nedrakking av alle meningsmotstandere. Nei. For det første å hevde at ingen er unisont enig hvordan man tolker evolusjonsbiologi har ingenting med fornektelse å gjøre. For det andre er det heller ikke å forsvare overtro når man korrigerer en påstand som heller er mer konspiratorisk enn den er faktabasert
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #234 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Er bare å slå opp så ser man at professorer er på ingen måte enige. Så,ja omstridt. I ditt hode forsvarer jeg kansje overtro. Men det får være i ditt hode. Realiteten er at du ikke sprer religionskritikk men vås. Som jeg igjen da angriper. Hvilke professorer er uenige i grunnleggende evolusjonsbiologi? Du finner sikkert noen forskere som benekter klimaendringer også. Likevel kan man med stor sikkerhet fastslå at disse er reelle. Min religionskritikk er ikke vås. Overtro fortjener å møtes med hån, enten det er Jehovas Vitner, Scientologer, statskirken eller muslimer som står for den.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #235 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Nei. For det første å hevde at ingen er unisont enig hvordan man tolker evolusjonsbiologi har ingenting med fornektelse å gjøre. For det andre er det heller ikke å forsvare overtro når man korrigerer en påstand som heller er mer konspiratorisk enn den er faktabasert Kan du noen ting om evolusjon? Åpenbart ikke. Det er ikke konspiratorisk å bekjempe overtro og religiøs fanatisme.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #236 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for at islam skal gjøre det samme som vesten daglig gjør i midtøsten og Afrika? Jeg syns det er ironisk at de neste voldelige rasen gjennom historien kaller islam for voldelig religion/folkeslag. Er det greit så lenge dere dreper, voldtar, stjeler ressurser i demokratiets navn? Jeg ser at hvite overlegenhet er ennå sterk. Anonymkode: f3182...2b1 Du bør ikke tenke slik om alle hvite pga noen idioter på nett ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #237 Skrevet 8. oktober 2020 16 minutter siden, Lampe1 skrev: Jeg gjengir en historisk sannhet. 'Islamophobia' Invention Has Served Its Purpose Spectacularly Well Du mener uttalelse fra Phillip Carl Salmzman er historisk sannhet ? Anonymkode: f3182...2b1 1
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #238 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for at islam skal gjøre det samme som vesten daglig gjør i midtøsten og Afrika? Jeg syns det er ironisk at de neste voldelige rasen gjennom historien kaller islam for voldelig religion/folkeslag. Er det greit så lenge dere dreper, voldtar, stjeler ressurser i demokratiets navn? Jeg ser at hvite overlegenhet er ennå sterk. Anonymkode: f3182...2b1 Nei, vold er ikke greit uansett hvem som står for den. Den hvite rasens overgrep unnskylder ikke de muslimske folkenes overgrep. Endret 8. oktober 2020 av Lampe1
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #239 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mener uttalelse fra Phillip Carl Salmzman er historisk sannhet ? Anonymkode: f3182...2b1 Islamofobi ble skapt for å hindre islamkritikk.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #240 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Mari Y skrev: Du bør ikke tenke slik om alle hvite pga noen idioter på nett ❤️ Hvite mennesker har begått store forbrytelser rundt om i verden. Særlig USA i nyere tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå