AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Del Skrevet 6. september 2020 Hvilken sexstilling hadde du og mannen da dere fikk det til? Mikser dere på stillinger eller har dere alltid samme? Anonymkode: cf44e...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Del Skrevet 6. september 2020 Doggy 😉 Anonymkode: 0804f...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Del Skrevet 6. september 2020 Er det ikke litt trist å ha oversikt over det? Anonymkode: c61b2...145 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Del Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt trist å ha oversikt over det? Anonymkode: c61b2...145 Nei? Vi har jo god sex så jeg husker jo hvilken stillinger vi har. Tristere å glemme det. Anonymkode: cf44e...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Del Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei? Vi har jo god sex så jeg husker jo hvilken stillinger vi har. Tristere å glemme det. Anonymkode: cf44e...ab8 Men man har jo sex mange ganger rundt en eggløsning? Man vet jo ikke på hvilken av de gangene man blir gravid 😅 Anonymkode: 6b1f9...0fd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Del Skrevet 6. september 2020 Misjonær 😄 Det vet jeg fordi det var den eneste gangen vi glemte kondom i kampens hete, fordi mannen hadde vært borte i 3 uker og vi var helt sinnsykt gira på hverandre 😅 Anonymkode: e8c9a...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Del Skrevet 6. september 2020 Doggy 😁 gikk ikke noe annet med den store mangen. Anonymkode: bfbac...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Del Skrevet 6. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Doggy 😁 gikk ikke noe annet med den store mangen. Anonymkode: bfbac...177 Hadde du stor mage allerede før du ble gravid? 🤔 Anonymkode: 24e33...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Del Skrevet 6. september 2020 Vi har nesten alltid sex i misjonæren. Høres sikkert kjedelig ut for enkelte, men vi har helt fantastisk sex i den stillingen. Det var med andre ord den stillingen jeg ble gravid i. Jeg lå med beina høyt hver gang vi hadde sex i den perioden også. Aner ikke hvor mye det hadde å si, jeg ble gravid på første forsøk. Anonymkode: 4fbb1...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #10 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg vet akkurat når det var, da det ikke var planlagt og vi hadde sex én gang den måneden da det var ferie og vi knapt så hverandre. Stående inntil en vegg. Jeg gikk på spiral attpåtil. Anonymkode: f4525...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 6. september 2020 #11 Del Skrevet 6. september 2020 Aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. september 2020 #12 Del Skrevet 6. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei? Vi har jo god sex så jeg husker jo hvilken stillinger vi har. Tristere å glemme det. Anonymkode: cf44e...ab8 Oi, dette skjønte du ikke? Altså, man glemmer nok ikke stillingene, det er vel mer vanskelig å klare å finne ut akkurat ved hvilket samleie, og i hvilken stilling man faktisk ble gravid 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 6. september 2020 #13 Del Skrevet 6. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men man har jo sex mange ganger rundt en eggløsning? Man vet jo ikke på hvilken av de gangene man blir gravid 😅 Anonymkode: 6b1f9...0fd Man trenger ikke å ha sex mange ganger rundt eggløsning for å bli gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #14 Del Skrevet 6. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei? Vi har jo god sex så jeg husker jo hvilken stillinger vi har. Tristere å glemme det. Anonymkode: cf44e...ab8 Fryktelig trist sexliv du må ha 🙈 Anonymkode: 346d9...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 6. september 2020 #15 Del Skrevet 6. september 2020 Herregud, trodde du mente i jobb sammenheng. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. september 2020 #16 Del Skrevet 6. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei? Vi har jo god sex så jeg husker jo hvilken stillinger vi har. Tristere å glemme det. Anonymkode: cf44e...ab8 Skriver du de opp liksom? Er akkurat like teit som å huske akkurat hvor mange ganger man har hatt sex. Dessuten har sex stilling null å si. Gravid kan man bli uansett stilling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #17 Del Skrevet 6. september 2020 100% fast stilling i den lokale sparebanken Anonymkode: 69cb2...deb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. september 2020 #18 Del Skrevet 6. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100% fast stilling i den lokale sparebanken Anonymkode: 69cb2...deb Beste svaret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Del Skrevet 6. september 2020 1 time siden, Nerine_ skrev: Man trenger ikke å ha sex mange ganger rundt eggløsning for å bli gravid. De fleste har jo det.. Anonymkode: 6b1f9...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 6. september 2020 #20 Del Skrevet 6. september 2020 Misjonær, og med beina høyt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå