Gå til innhold

Er store rumper trendy? Eller er det en myte?

Snabeltann

Store rumper, hot or not?  

32 stemmer

1. 1. Er store rumper trendy, eller en myte?

• Ja, store rumper er hot!
      12
    • Nei, ser ikke bra ut!
      20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ha en rumpe som passer min kropp, og som har musklene som kreves for min hverdag.

Når jeg er godt trent er den akkurat passe. Ikke stor og ikke liten :)

Anonymkode: 4152e...740

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gigantiske, uproposjonerte treningsrumpene er nok en trend som kommer til å gå over. Formfulle rumper er flott, enorme treningsrumper er ikke. 

Anonymkode: 7b8ea...7c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Synes store rumper er fint! Jeg trener selv mye for å pumpe ræva. Nå er jeg kanskje litt over snittet opptatt av rumper da, det er noe av det første jeg legger merke til ved folk. 

For min del handler det ikke om trend, men hva jeg synes er fint. Har alltid likt, og jobbet for at rumpa skal strutte siden jeg var tidlig i tenårene, er nå 30år.

Anonymkode: ae1fc...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse gigantiske, uproposjonerte treningsrumpene er nok en trend som kommer til å gå over. Formfulle rumper er flott, enorme treningsrumper er ikke. 

Men vil du si at det er trendy nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Snabeltann skrev:

Men vil du si at det er trendy nå? 

Jeg vil si trenden er på hell. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne trenden går over snart. Ser det på senteret alle disse instadamene som kjører 100 isolasjonsøvelser bare for å pumpe opp rumpa. Men de gidder ikke trene overkropp og er ikke gjennomtrente.

Anonymkode: ef02b...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet snart, små stramme rumper blir «in» igjen. Har liten rumpe og tror aldri jeg kan klare å få den spesielt stor, selv med trening. Men stram skal jeg alltids klare å få den. Er man slank ellers, så passer det jo best med en liten nett rumpe uansett. Aldri skjønt hva som er så flott med rumpe a la Kardashian klanen. 

Anonymkode: 6add0...518

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håpet snart, små stramme rumper blir «in» igjen. Har liten rumpe og tror aldri jeg kan klare å få den spesielt stor, selv med trening. Men stram skal jeg alltids klare å få den. Er man slank ellers, så passer det jo best med en liten nett rumpe uansett. Aldri skjønt hva som er så flott med rumpe a la Kardashian klanen. 

Det er jo det som er best. Det ser dessuten best ut i doggy.

Anonymkode: 08929...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare være fornøyd med seg selv i stedet for å håpe at det man selv har blir "in"? Spiller det noen rolle om de kroppsdelene man selv har er på mote eller ei? 

Jeg har selv stor sprettrumpe. Det er selvsagt ikke typ Kardashian da min rumpe er slik naturlig. Så jeg kan faktisk ikke gjøre noe med det selv om halve KG (merkelig nok) synes det er forferdelig stygt å ha sprettrumpe. Det som er bra er jo at jeg selv synes det er fint, for jeg kan ikke endre den jeg er og da er det bra man er fornøyd med egen kropp! Og så har jeg en kjæreste som digger den, så for meg spiller det selvsagt ingen rolle hva som er in og hva som er ut, og det burde det ikke være hverken for deg eller for andre. 

Anonymkode: ce695...e85

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å operere seg til større rumpe er tullete og trist. Små, petite jenter med tynne ben og en GIGANTISK rumpe. Det ser ut som de bruker bleie, eller at de ikke har vært på do på 3 uker.

De ser ut som dette: 

maur-e1432035494352.jpg?w=680

Anonymkode: 18462...c53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trenden var jo en instagramgreie blant en viss type jenter. Heldigvis har det begynt å gå over, og den «looken» nærmer seg harry, sånn som alt som har vært en overdreven trend. En ting er å naturlig ha en stor rumpe/brede hofter, men de aller fleste ler jo litt nå av slike bilder hvor damer poserer med ræva i fokus. Personlig har jeg aldri syntes at stor rumpe er spesielt pent, og ønsker selv å være slank, også over rumpa. Men nå er jeg 30år og ikke så opptatt av kroppstrender heller, så har vel ikke vært helt i målgruppen. 

Anonymkode: 74c97...14a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenden med stor rumpe har vært POSITIV for alle som ikke er født med liten rumpe og lang og smal kroppsbygning!

Anonymkode: 3fa41...e44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...