Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Trenger forslag til butikker man bare må besøke i London. Åpen for alt.
Scheherazade Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 Mange som har spurt om dette, søk litt i forumet og du vil finne! Min liste: Thornton`s: Vanvittig gode fudge og karameller. Har filialer over hele byn. Lush: Masse kosmetikk og kroppsprodukter, laget etter egne oppskrifter. Boots: Billig sminke og hårstæsj, bla Trevor Sorbie, Boots eget merke og det de bare selger på Sparkjøp i Norge og som jeg overhodet ikke kommer på hva heter. Og selvsagt markeder o kleskjeder som ikke finnes i Norge(Zara, Mango, Top SHop, River Island, Next, Selfridges....)
Scheherazade Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 Ja selvfølgelig! Jeg tenkte så hardt på No17, men det FØLTES ikke helt rett om du skjønner!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #5 Skrevet 28. juli 2005 Har bodd i London en del år, så har ett par yndlingsbutikker. Blant annet: New Look TopShop Monsoon/Accessorize Zara
Gjest SumoBryter Skrevet 28. juli 2005 #6 Skrevet 28. juli 2005 Så mange kommer hit for å shoppe, og jeg finner aldri noe jeg liker...
Gjest SumoBryter Skrevet 28. juli 2005 #7 Skrevet 28. juli 2005 Jo et par steder ville jeg besøkt og det er Hamleys lekebutikk det er en morsom tur, og past times de har mye fint syns jeg også monsoon ja, men der er det jo litt dyrt.
Arkana Skrevet 28. juli 2005 #8 Skrevet 28. juli 2005 Dette er jo ikke akkurat London, men en liten togtur fra London ligger Bicester, en liten by perfekt for shopoholikere.
Gjest Gjest_Eowyn_* Skrevet 29. juli 2005 #9 Skrevet 29. juli 2005 Topshop Hamleys Disney Store Zara Harrods (ikke at man har råd til å kjøpe noe der, men WOW for et kjøpesenter...)
magolia Skrevet 1. august 2005 #10 Skrevet 1. august 2005 Hvor i London ligger disse butikkene (Zara, Top Shop, River Island...) ?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 For interiør: Heal's og Habitat. Du finner begge to i Tottenham Court road, like vis a vis Godge street stasjon (Northern line). Conran shop finner du bl.a. i Chelsea.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #12 Skrevet 1. august 2005 Ville dratt til Camden town bare for å titte! Stort markedsområde med mye morsomt å se på! eg kjøpte væske og sko og sånn der da, men så har ikke jeg råd til å handle så mye i dyre butikker..
Grooo Skrevet 1. august 2005 #13 Skrevet 1. august 2005 Hvor i London ligger disse butikkene (Zara, Top Shop, River Island...) ? ← Ca. over alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå