AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 skal man tie eller snakker høyt seg selv ut av det som påførte solide relasjon skader som ikke kan repareres. Eller kan det repareres? Det handler ikke om seksuell overgrep, men andre ting som jeg på mange måter skulle ha vært ugjort. Jeg er glad jeg har overlevd den personlige tragedien der mennesker som ikke skulle være delaktig i mitt liv skulle få en såpass solid kontroll over mitt liv. Har du tillat noen som ikke skulle få det få bli stemmen over ditt liv, eller har du klart å bryte det ned som bidro at du igjen kunne få bli stemmen for den du er og kjenne livsglede som du skulle fått være delaktig i langt tidligere tidspunkt i ditt eget liv. Hva er du takknemlig ovenfor i dag? Anonymkode: 8e263...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Jeg har i hvert fall identifisert problemet. Det er ikke meg det er noe galt med, men menigheten. Jeg tror det er noen ledere der som rett og slett ikke burde vært ledere, og ingen tør motsi dem. Man bør ikke tie, for da får udyrene makt til å fortsette. Anonymkode: 72bcc...18f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Anbefaler dokumentarserien Drap i Knutby på NRK, der ser man veldig tydelig hvor galt det kan gå når religiøs fanatisme går helt over styr. https://tv.nrk.no/serie/drap-i-knutby Anonymkode: ed78e...148 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 TS, kan jeg få spørre hva de gjorde mot deg? Anonymkode: 72bcc...18f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Hadde en lærer på barneskolen, han var også kateket i den lokale kirken, hadde godt barnetekke og var godt likt blant voksne og barn, en dag ble han anmeldt og det fikk ballen til å rulle Anonymkode: 3e3af...def
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Bor på en plass med mye kristne. Fra hva jeg hører er de veldig bevisste i dagens kristne miljø på overgrep i alle former. De snakker mye til barn og unge om overgrep og hvor viktig det er å si ifra. De har nok lært mye av elendigheten som enkelte personer har påført samfunnet deres. Dette var ikke et tema da jeg vokste opp blant dem. Anonymkode: 1cc19...f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå