AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Del Skrevet 6. september 2020 Har fått prikker under føttene. Noen prikker er bare misfargede brune flekker og noen prikker er lyse blemmer. Det er under hele øvre del av fotbladet og litt på 4 tå under. Syns huden under fotbladet er blitt litt blålig/rødlig eller misfarget. Noen som vet hva dette er? Virus, sykdom, annet? Anonymkode: 33fe2...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. september 2020 #2 Del Skrevet 6. september 2020 Det ser ut som begynnende fotsopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Del Skrevet 6. september 2020 24 minutter siden, Blondie65 skrev: Det ser ut som begynnende fotsopp. Tenkte også det. Men jeg googlet det, syns ikke det ligner på det. Anonymkode: 33fe2...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 6. september 2020 #4 Del Skrevet 6. september 2020 Gå til lege, ikke la dette utvikle seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. september 2020 #5 Del Skrevet 6. september 2020 Fotsopp eller rett og slett tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Del Skrevet 6. september 2020 Kan det være fotvorter? Det ligner vertfall, og kan starte med en liten brun/rødlig prikk. Anonymkode: a86ec...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Del Skrevet 6. september 2020 Hvor godt steller du bena? Går du barbeint inn i fellesdusjer? Hatt vorter før? Vorter oppstår ikke uten smitte. Ville tatt gode fotbad et par dager, og brukt fordi og en fet fotkrem, evt en krem for sopp for å utelukke fotsopp, og hvis det blir verre gått til lege eller fotpleier. Fotsopp kan kan behandle selv uten å løpe til lege, så utelukke det hverfall. Anonymkode: 07873...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Del Skrevet 6. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor godt steller du bena? Går du barbeint inn i fellesdusjer? Hatt vorter før? Vorter oppstår ikke uten smitte. Ville tatt gode fotbad et par dager, og brukt fordi og en fet fotkrem, evt en krem for sopp for å utelukke fotsopp, og hvis det blir verre gått til lege eller fotpleier. Fotsopp kan kan behandle selv uten å løpe til lege, så utelukke det hverfall. Anonymkode: 07873...78f Fotfil ikke forde Anonymkode: 07873...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Del Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor godt steller du bena? Går du barbeint inn i fellesdusjer? Hatt vorter før? Vorter oppstår ikke uten smitte. Ville tatt gode fotbad et par dager, og brukt fordi og en fet fotkrem, evt en krem for sopp for å utelukke fotsopp, og hvis det blir verre gått til lege eller fotpleier. Fotsopp kan kan behandle selv uten å løpe til lege, så utelukke det hverfall. Anonymkode: 07873...78f Høres ut som et godt råd å behandle for fotvorter. Pleier å vaske føttene med såpe og smøre de etter jeg har dusjet. Har brukt fellesdusj i denne uka, så kan være det. Tenker jeg må spørre legen, skal dit om ett par uker. Anonymkode: 33fe2...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #10 Del Skrevet 6. september 2020 Til en annen gang - bruk flipp-flopp’er eller liknende plastsandaler i fellesdusjer. Fort gjort å bli smittet med fotvorter (som jeg synes dette likner på) Spør legen er nok smart Anonymkode: a384e...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #11 Del Skrevet 6. september 2020 Det ser ikke egentlig ut som fotvorter. Det kan derimot godt være psoriasis. Har du problemer med huden i hendene også? Anonymkode: c92da...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #12 Del Skrevet 6. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et godt råd å behandle for fotvorter. Pleier å vaske føttene med såpe og smøre de etter jeg har dusjet. Har brukt fellesdusj i denne uka, så kan være det. Tenker jeg må spørre legen, skal dit om ett par uker. Anonymkode: 33fe2...d48 Skrev fotsopp ikke vorter. Anonymkode: 07873...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #13 Del Skrevet 6. september 2020 Ikke fotvorter, jeg får sånne bittesmå blemmer inni hendene særlig når jeg er stresset. De klør og det er blank væske inni blemmene. Anonymkode: 58fdf...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. september 2020 #14 Del Skrevet 6. september 2020 Ser ut som dyshidrose! Jeg får det på fingrene. https://www.healthdiseases.org/dyshidrosis/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #15 Del Skrevet 6. september 2020 Ikke fotvorter, jeg får sånne bittesmå blemmer inni hendene særlig når jeg er stresset. De klør og det er blank væske inni blemmene. https://nhi.no/sykdommer/hud/smablarete-utslett/pompholyx/ Anonymkode: 58fdf...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #16 Del Skrevet 7. september 2020 https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/hud/utslett/artikkel/dette-er-hand--fot--og-munnsykdom/68996759/amp Mest vanlig å få som barn, men man kan fint få det som voksen også😊 Anonymkode: deea3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #17 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg vil tippe hånd, fot- og munnsykdom. Det er veldig smittsomt. Hadde det vært snakk om en prikk, ville jeg tenkte begynnende fotvorte. Anonymkode: ee1f9...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #18 Del Skrevet 7. september 2020 Det ser ut som hånd, fot- og munnsykdom. Jeg ble smittet av min sønn som gikk på barnehagen for en del år siden. Det går over etter 2 uker. Men det var forferdelig å oppleve, klødde som faen. Det er best å bli smittet som barn. Anonymkode: 0667a...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #19 Del Skrevet 7. september 2020 Merker ingen kløe. Blemmene er borte idag, nå er det bare brune flekker. Anonymkode: 33fe2...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #20 Del Skrevet 7. september 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Ikke fotvorter, jeg får sånne bittesmå blemmer inni hendene særlig når jeg er stresset. De klør og det er blank væske inni blemmene. Anonymkode: 58fdf...b05 Pustuløs psoriasis? Anonymkode: 6442d...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå