Gå til innhold

Hvor lenge holder et gulvteppe fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på de dyreste teppene i prisklasse 2500-3000. 

Er det bra kvalitet? Og hvorfor burde man bruke 5-10 000 på et teppe fra en annen leverandør?

Jeg veier for og i mot nå som jeg skal innrede ny bolig.

Anonymkode: b7fab...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn først ut hva slags teppe du vil ha. Den prisklassen er langt i fra det dyreste på Ikea, men kanskje i den str du ser på. Kvaliteten er som andre teppeleverandører men man ser på noen at de er billige og at det "mangler" noe på kvaliteten. Se på nettsiden deres og ser du på for eksempel Bohus sin nettside så får kanskje en ide om hva du synes er fint. 

Anonymkode: 9ba97...d82

Skrevet

Umulig å si, siden det Ikea selger er "diverse" fra ulike leverandører. Det kan være gull eller gråstein.

Anonymkode: a23e3...c21

Skrevet

Pris og kvalitet er ikke alltid det samme. I stua har vi et dyrt teppe fra en teppebutikk. Det er 4 år gammelt, men ser ut som det har tilhørt en stor barnefamilie med 2 store hunder i over 20 år. I tillegg er det et mareritt å støvsuge. I AirBnB-leiligheten har vi et teppe som er kjøpt på tilbud på Jysk. Det ble kjøpt samtidig og er like fint fremdeles, selv om folk ofte går inn der med sko. 

Anonymkode: 3415f...d45

Skrevet

Jeg har ett dyrt et fra ikea av typen håndlaget persisk, nesten ensfarget med litt striper. Hatt det i minst 8 år, har flere barn og katt. Teppet ser ut som nytt! Fant det til halv pris i billigkroken! 

Anonymkode: ffbe9...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...