Leo Skrevet 6. september 2020 #21 Skrevet 6. september 2020 Jeg er tidligere røyker og har på ingen måte opparbeidet meg noe hysterisk forhold til verken røyklukt eller andre ting, men vaping lukter jo nesten verre enn vanlige sigaretter så det hadde vært fullstendig uaktuelt innendørs og spesielt på soverommet! Det er neppe direkte sunt for noen heller og all grunn til å unngå siden det er en fullstendig unødvendig ting å gjøre! Vil han vape så får han gjøre det utendørs. Å drikke brus er jo heller ikke direkte sunt, men det skader i så fall bare den som gjør det og det sprer ikke en kvalmende eim i hele rommet som setter seg i tak, vegger og tekstiler. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #22 Skrevet 6. september 2020 Jeg hadde kasta han ut av soverommet om han hadde oppført seg sånn. Mannen i huset her røkte fast når vi ble sammen, det gjorde jo forsåvidt jeg og, men jeg gikk over til snus for en god del år siden. Han sluttet å røyke mens jeg gikk gravid fordi han ikke ville at barnet skulle bli utsatt for nikotin når hun kom til verden. I mitt hode er vaping like ekkelt som røyk, og hvem i helvete røyker på soverommet sitt?! Ihveftfall når man har en gravid dame som deler på rommet? Jeg fatter ikke at det går an å være så ego 🤦♀️ Anonymkode: 5ced0...e30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå