AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Er ute på arbeidstiltak nå, og trives utrolig godt i «jobben min». Lurer bare på om jeg ender opp med å få jobb der eller ikke🤔 Hva fornemmer dere? Jeg er født i 88 i stjernetegnet jomfruen. Anonymkode: a8272...b6f
jabx Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Det er ingen som har slike evner, så du må nesten bare ta tak selv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Istede for å spørre om du vil få jobben, spør heller hva du må gjøre for å få jobben. Det kan være flere fasitsvar alt ettersom hva som skjer og hvilke inntrykk du gir . Anonymkode: 0d943...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev: Er ute på arbeidstiltak nå, og trives utrolig godt i «jobben min». Lurer bare på om jeg ender opp med å få jobb der eller ikke🤔 Hva fornemmer dere? Jeg er født i 88 i stjernetegnet jomfruen. Anonymkode: a8272...b6f Du kommer nok til å få en jobb... en eller annen gang i livet... Anonymkode: fc308...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå