AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Jeg eier for første gang:P Jeg har hatt et strømuttak som er ganske løst men har ikke hatt bruk for det så har ikke gjort noe med det. Har forsøkt å stramme skruene, men de går ikke lengre inn, og den er fortsatt løs. Kan jeg skru ut de to skruene selv? Bruke lengre skruer? Aner ikke åssen det ser ut bakom et sånt:P Jeg har også klart å snuble i PC-ledningen og rev rett og slett et annet strømmuttak løst fra veggen Her kommer jeg ikke skikkelig til for å se pga. tung sofa og har ikke noen som kan hjelpe meg å flytte den. Denne får jeg ikke lengre strøm fra, så er mer enn bare selve den klossen som er blitt revet løs. Jeg får besøk snart som kan hjelpe meg å flytte sofaen, men om jeg ikke kan gjøre dette selv så er det jo bare å ringe en elektriker men om jeg kan slippe er det fint...😅 Anonymkode: 83783...591
stan Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Ring en elektriker. Særlig den bak sofaen gir grunn til bekymring. Du kan jo la elektrikeren sjekke anlegget. Er det feil og mangler bør de utbedres. Kanskje det er noe tidligere eier bør dekke? Selv om det koster noen tusen så er det godt å vite at det er i orden. 1
AndreasBR Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Det høres ut som Stan er inne på noe med å ringe elektriker på bakgrunn av måten du skriver på. Om du lurer på hvordan det ser ut bak, skru av sikringa og ta av lokket og titt.. Det er sånt man må gjøre om man f.eks skal male uansett, er ikke ulovlig å skru av lokket og titte. (Igjen, pass på at strømmen er av.)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Takk for innspill, skal ta sikringen og ta en titt:) Hadde vært så kjekt om jeg kunne fikse det selv. Fiksa så mye anna smådall(vanlig slitasje) både på leilighet og bil nå så blir jo riktig handy etterhvert Anonymkode: 83783...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå