Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Stjernekamp 2020 spilt inn nå? Altså høsten 2020? Lite avstand og jeg tenkte bare på noe som kalles covid 19?? 🙈😳🤷🏻‍♀️ Publikum sitter tett, programlederen er på og noen hoster når Trine Rein blir intervjuet etter opptredenen sin😱 Dette kan ikke være seriøst? 

Anonymkode: 3b979...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Innspilt i kveld. Jeg så ikke Trine Rein? 🤔 

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet

Trine Rein deltok i 2015.

Anonymkode: cbc55...720

• Liker 2
Skrevet

Direkte sending! Kåre Magnus, programleder, kommenterte dette i sendingen. Han sa noe sånt som «Vi vil bare si at vi selvfølgelig følger smittevern og publikum sitter i kohorter» så familiene sitter samlet. På TV kan det se mindre ut enn det er, de passer nok veldig på. Trine Rein er ikke med i år, så da må du ha sett noe reprise kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Tough cookie skrev:

Innspilt i kveld. Jeg så ikke Trine Rein? 🤔 

😂😂🥂 jeg så på netttv og skrudde på en gammel episode! Takk GUD!!!! Unnskyld! Var en grunn ril at dette ikke så ut som 2020 ja! 

Skrevet
1 minutt siden, dancerchilli skrev:

Direkte sending! Kåre Magnus, programleder, kommenterte dette i sendingen. Han sa noe sånt som «Vi vil bare si at vi selvfølgelig følger smittevern og publikum sitter i kohorter» så familiene sitter samlet. På TV kan det se mindre ut enn det er, de passer nok veldig på. Trine Rein er ikke med i år, så da må du ha sett noe reprise kanskje? 

😂😂🥂 jeg så på netttv og skrudde på en gammel episode! Takk GUD!!!! Unnskyld! Var en grunn ril at dette ikke så ut som 2020 ja! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine Rein deltok i 2015.

Anonymkode: cbc55...720

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha ja! Se man det 😂😂 godt det

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😃

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Stjernekamp 2020 spilt inn nå? Altså høsten 2020? Lite avstand og jeg tenkte bare på noe som kalles covid 19?? 🙈😳🤷🏻‍♀️ Publikum sitter tett, programlederen er på og noen hoster når Trine Rein blir intervjuet etter opptredenen sin😱 Dette kan ikke være seriøst? 

Fått med meg at du så en gammel episode, men jeg må bare få si at det er helt normalt å hoste uten at man er forkjølet eller syk av den grunn. Man kan sette noe i halsen f.eks, eller reagere på støvpartikler i luften. Det å hoste og nyse en gang i blant alene trenger ikke å være sykdom, og man trenger ikke å holde seg hjemme hvis man hoster et par ganger i løpet av dagen 🤷🏻‍♀️ Da måtte de aller fleste av oss bare bli hjemme. 

Anonymkode: 2abcd...0f4

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Koronahysteriet når nye høyder når folk krever tiltak også på gamle repriser. Best å forby filmer spilt inn før 2019, tenker jeg. 😂

Anonymkode: c59b1...222

• Liker 3
  • Opprett ny...