AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Dette her forstår jeg lite av. Er det slik at viruset hopper inn i kroppen på en handletur og på veien hjem kanskje rundt 30 min senere slår ut på positivt på en test? Er vel ikke akkurat slik det fungerer med andre sykdommer. Anonymkode: a9c4d...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette her forstår jeg lite av. Er det slik at viruset hopper inn i kroppen på en handletur og på veien hjem kanskje rundt 30 min senere slår ut på positivt på en test? Er vel ikke akkurat slik det fungerer med andre sykdommer. Anonymkode: a9c4d...2b8 Og må man vente på svar før man får passere?? Anonymkode: d6e3a...fac 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Tanken er vel å fange opp de som har blitt smittet etter ferietur? Kommer til Norge. Men først og fremst er nok tanken bare å vise handlekraft slik at hysterikerne får ro i sjelen. Anonymkode: 16030...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Vil gi liten mening å teste etter en harrytur eller helgetur i hvert fall. Anonymkode: 3c956...bec
Anbefalte innlegg