Gå til innhold

'Fyll' i sang/menyheftet...?

Anbefalte innlegg

Gjest Pip - ulogga
Skrevet

Sit og lagar song-/meny-/gjestelistehefte for svigerinne og svoger, som gifter seg neste helg. Det er kjekt i grunnen, og går veldig fint. Men så er det det at me 'manglar' innhald til to av sidene (må bli slik fordi heftet er i a5, så kan ikkje berre kutte to sider...). Brudeparet skal sannsynlegvis sende nokre greier til å fylle dei, men det var ikkje heilt sikkert dei fekk tid - og kva skal me då fylle desse sidene med? Nokre som har gode idear, kanskje?

Brureparet er i 'stil' litt som oss, verkar det som - det skal vere enkelt, greit og uten 'krimskrams', om de skjønar... Gjerne humoristisk altså, men gjerne ikkje slike oppbrukte moroviser...? Sit litt fast her...

Videoannonse
Annonse
Gjest brud i sommer (ikke innlogget nå
Skrevet

Vi har følgende i vårt hefte, i tillegg til sanger:

oversikt over bordplasseringen (men navn)

hvem er hvem (eks: Trude - brudens barndomsvenninne)

festregler

et lite "dikt" til våre hjem (det fant jeg her inne - er vel egentlig en sang)

ellers er det fint å ha med litt smådikt hvis du har plass: Ord over grind av Haldis Moren Vesaas o.l.

Ellers så er det fint med bilder av brudeparet (vi har ikke tatt inn det - tror jeg: det er våre foreldre som lager heftet så vi ikke skal se sanger osv før dagen)

Skrevet
Vi har følgende i vårt hefte, i tillegg til sanger:

oversikt over bordplasseringen (men navn)

hvem er hvem (eks: Trude - brudens barndomsvenninne)

festregler

et lite "dikt" til våre hjem (det fant jeg her inne - er vel egentlig en sang)

ellers er det fint å ha med litt smådikt hvis du har plass: Ord over grind av Haldis Moren Vesaas o.l.

Ellers så er det fint med bilder av brudeparet (vi har ikke tatt inn det - tror jeg: det er våre foreldre som lager heftet så vi ikke skal se sanger osv før dagen)

¨

Kunne du sendt meg diktet ( sangen) til være hjem (PM)? trenger desperat noe sånt til sangheftet? da hadde du vært veldig snill

Skrevet

Alfa-Alfa.. PM er forsøkt sendt..

Brud i sommer.. - helt fersk på dette med PM. :sjenert:

Skrevet

Hva med å samle inn masse barnebilder/ungdomsbilder av paret... Bruk en scanner for å legge d inn på datamaskinen hvis du lager heftet på den. Det kan jo være litt morsomt.. Finn gjerne noen bilder som ikke "alle" har sett før.

Skrevet
Alfa-Alfa.. PM er forsøkt sendt..

Brud i sommer.. - helt fersk på dette med PM. :sjenert:

Den kom frem!! tusen hjertlig takk!!

Skrevet

Takk for fine tips! :)

Bordplassering har me. Gjestepresentasjon har brureparet skrive på spreng dei siste par dagane - hadde først laga ein med berre: Petra Olsen, brudens mor. Men når dei fekk vite at me hadde eit par sider å gå på, ville dei gjerne gjere litt meir ut av det (som me gjorde i vårt bryllaup forøvrig... ;) ), så no passa det akkurat med sidetalet! :) SÅ med mindre det kjem ein 'hastesong' i løpet av i morgon, så er alt i boks!

Ellers så var det med bilder ikkje sånn voldsomt aktuelt - er jo litt bilder i songane, men heftet skal trykkast mest i svart/kvitt, og då vert det mindre festleg. Dessutan skal det visast ein del artige bilde på power-point og sånt under festen...

Men takk for ideane! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...