Gå til innhold

Hva gjør dere damer for å bli mer aktiv i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke aktiv nok i senga, og at det er han som gjør det meste av jobben. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få vært mer aktiv? Hva annet gjør dere enn riding, BJ og mot-jokk? Føler det liksom stopper der, og blir litt usikker på meg selv når jeg kjenner på at han sikkert ikke er fornøyd (selv om han sier han er det). Vi har pratet om diverse vi gjør og ønsker å prøve ut, men har lyst til å bli bedre på deltakelsesfronten. 

så - hva gjør dere? Evnt - hva liker dere menn at vi gjør som gjør at dere syns det er lik «arbeidsfordeling»? 

Anonymkode: 34be2...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter over ansiktet hans, leker med rumpa hans,  og bruker strapon på han, 69, starter ofte med å sitte på fanget hans gni meg mot han, lar han kna og suge på brystene mine osv.

Anonymkode: 38e16...9b2

• Liker 7
Skrevet

Sørg for din egen orgasme, det er det viktigste. Om du er mest passiv under akten går det helt fint, om det er hans ansvar at du får orgasme er det ikke greit.

Anonymkode: 1f441...2d9

• Liker 5
Skrevet (endret)

Damer har blitt likestillt nå så det er mannens oppgave å tilfredsstille henne og seg selv. De skal bare ligge der i den tro at musa hennes er det alle menn trakter etter og er villige til å dø for. 

Endret av Hr. Aktiv
Det er ihvertfall det mange gjør.
  • Liker 1
Skrevet

Hos oss er det også ofte han som «gjør jobben» og jeg som mottar. Men det er mange måter man kan motta uten å være passiv (kjærtegn, bevege kroppen, lyd, etc.) Vise at man liker det, lissom.

• Liker 4
Skrevet

Enkelte damer begrenser seg til legge seg på rygg og spre beina. Finnes ikke kjedeligere.

Anonymkode: 1a398...a86

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte damer begrenser seg til legge seg på rygg og spre beina. Finnes ikke kjedeligere.

Anonymkode: 1a398...a86

...og viser man tåmodighet og at de blir trygge på deg kommer villdyret frem, har jeg erfart... bonusen for å vise tålmodighet er som regel noe deilig. Alle har jo utviklingspotensialer, man bygger jo opp sexen over tid og hjelper hverandre til å bli bedre...

Litt motjokk, negler i ryggen, kyss underveis, imøtekommende og behjelpelig er jo must for ha "a good time"🙄

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, Fioljenta skrev:

Hos oss er det også ofte han som «gjør jobben» og jeg som mottar. Men det er mange måter man kan motta uten å være passiv (kjærtegn, bevege kroppen, lyd, etc.) Vise at man liker det, lissom.

Jo da sikkert engasjement det med lyd. Litt kjærtegn og bevege kroppen. 😂

2 av 3 er dørge kjedelige. De forventer å bli oppvartet. De er så sub at de bidrar ikke en eneste dritt. Oppi dette kommuniserer de heller ikke slik at de heller ligger der og irriterer seg på mannen som etter beste evne prøver febrilsk å tilfredsstille istedet for å justere slik at det kan bli bra. 

• Liker 1
Skrevet

Vil anbefale deg å heller slappe av og slutte prøve så hardt å være bra sex. Det blir det bare dårlig sex av. Gjør det du føler for. 

Anonymkode: 2f7bd...f6e

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer har blitt likestillt nå så det er mannens oppgave å tilfredsstille henne og seg selv. De skal bare ligge der i den tro at musa hennes er det alle menn trakter etter og er villige til å dø for. 

Jeg gikk visst glipp av den timen i "utdanning til å bli kvinne". 

Jeg må faktisk passe meg litt for å ikke styre for mye. 

Hans fordel i det er at jeg oftere tar initiativ, og er den som mest sørger for variasjon, samt at han får langt mer særbehandling til fordel sin nytelse enn jeg får til min. 

Det faller meg såpass naturlig å ta styringen at jeg aktivt må tenke over at han også skal få ta styringen innimellom. 

Jeg tror ikke at jeg er eneste kvinne som skulket timene angående det du mener er hva alle kvinner lærte seg til heller. 

Han synes imidlertid at musa er å trakte etter, og det setter jeg pris på. Hadde vært utrolig kjipt med en mann som ikke likte knulling. Da hadde jeg nok kjapt mistet interesse for sex generelt. 

Anonymkode: 008c0...fc0

• Liker 6
Skrevet

Glad for at jeg trives i eget selskap..

Anonymkode: ce8e6...3ec

• Liker 1
Skrevet

Bra tråd! Mitt svar: Bjuda på! Vis at du har lyst på ham. Ikke bare i senga, men også ellers. Ta initiativ. Vær litt frekk. Gjør noe uventet. Stay ups og skjørt mens dere ser på tv. Ta på ham og kjenn på ham når han minst venter det. Ta pikken hans i munnen uten forvarsel. Ta handa hans og la ham få kjenne at du er våt og klar innafor trusa di. Eller at du dropper truse. Eller bh. Ta på parfyme og kyss ham overraskende. Eller smør litt av dine kjønnssafter på leppene dine før du kysser ham. Kos med brystvortene hans. Vis at du er kåt og tilgjengelig. I senga: Ta på ham bind for øya og utforsk kroppen hans med tunge, hender og hud! Massasje funker også. Sett deg på ansiktet hans. La han få smake på deg, lukte på deg. Slikk han i ansiktet - ofte blir man veldig sensitiv i ansiktet når man er kåt, og selv elsker jeg å kjenne ei våt tunge som slikker meg i fjeset. La ham få se på nært hold mens du tar deg selv med en dildo. Vis og fortell hvor kåt du er og at du vil ha ham, pikken hans, at du vil at han skal ta deg, komme inn i deg, komme i deg.  Og ikke glem behovet for kos og nærhet i den post-coitale fasen. M56

Anonymkode: 2e442...9f4

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ikke aktiv nok i senga, og at det er han som gjør det meste av jobben. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få vært mer aktiv? Hva annet gjør dere enn riding, BJ og mot-jokk? Føler det liksom stopper der, og blir litt usikker på meg selv når jeg kjenner på at han sikkert ikke er fornøyd (selv om han sier han er det). Vi har pratet om diverse vi gjør og ønsker å prøve ut, men har lyst til å bli bedre på deltakelsesfronten. 

så - hva gjør dere? Evnt - hva liker dere menn at vi gjør som gjør at dere syns det er lik «arbeidsfordeling»? 

Hos oss er det en slager når jeg ber han se på når jeg onanerer. 

• Liker 2
Skrevet

Spiser vitamin D

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser jo ut fra svarene at jeg kanskje er mer aktiv enn jeg trodde i alle delene før vi kommer til soverommet. 
Gir han surprise BJs på ulike steder, går Innimellom uten undertøy, sier jeg har lyst på han og deretter drar han med meg på ulike rom for å ha sex, avslutter ofte en runde med å suge han til han kommer, lager mye lyd (ikke fake) osv. 
Er vel mer det at jeg føler jeg ikke bidrar til så mange sexstillinger da det fort begrenser seg noe for damer (?). 

ts

• Liker 6
Skrevet

En kvinne som er aktiv i senga må ikke nødvendigvis bare være fysisk aktiv som i jokking, tenker jeg. Bruk blikket, se på han med lyst i øynene. Noe dirty talk, trenger ikke ta helt av, begynn med å bruke noen få fraser. Bit forsiktig på øreflippen eller halsen (ikke lag merker), sug eller sleik på brystvortene hans, kyss og kjærtegn på kroppen hans, stryk eller ta litt mer tak på ryggen eller på rompa hans når han støter. Naturlig stønning og andre lyder som er knyttet til nytelse. Men ikke fake eller ta helt av. 

For mann og kvinne kan det kanskje være to ulike måter å være deltagende på, han gjør kanskje mye av den fysiske jobben, men det er mer enn bare det som er med å setter stemningen.

Anonymkode: 2bc75...566

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

2 av 3 er dørge kjedelige. De forventer å bli oppvartet. De er så sub at de bidrar ikke en eneste dritt. 

Da er de ikke sub. Submissive er ikke passiv!

Men tviler ikke på at du møter mange seksuelt passive damer når du velger vekk de som liker sex og er seksuelt erfarne. 

Anonymkode: eb025...a7d

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne som er aktiv i senga må ikke nødvendigvis bare være fysisk aktiv som i jokking, tenker jeg. Bruk blikket, se på han med lyst i øynene. Noe dirty talk, trenger ikke ta helt av, begynn med å bruke noen få fraser. Bit forsiktig på øreflippen eller halsen (ikke lag merker), sug eller sleik på brystvortene hans, kyss og kjærtegn på kroppen hans, stryk eller ta litt mer tak på ryggen eller på rompa hans når han støter. Naturlig stønning og andre lyder som er knyttet til nytelse. Men ikke fake eller ta helt av. 

Anonymkode 2bc75...566

Noe sier meg at du slipper unna kvinner som "tar helt av". 

Ingenting er så turn off som menn som ikke takler at dama viser at hun liker sexen.

Anonymkode: eb025...a7d

Skrevet

Trener styrke og utholdenhet, slik at jeg kan ta skikkelig for meg, slikke, rimme, knulle, kommandere, herse, nekte orgasme, osv. 

Vet ikke hva mot-jokk er for noe.

Anonymkode: f40f8...50e

Skrevet

Suger og runker han, klår på han. 

hvis han sier at han er fornøyd så har du ikke grunn til å være usikker

Anonymkode: 58408...c1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...