AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Noen som husker den serien? er det ingen norske strømmetjenester som har denne? Er jo en ac de største realityshowene.. Anonymkode: 2a9bb...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Jeg elsket den serien! Savner den veldig mye! Har USA sluttet å sende det, eller holder de fortsatt på? Er det et realityprogram jeg gjerne kunne vært med i så er det dette. Ble det bare en sesong i Norge? Sikkert svindyrt å lage det vil jeg tro. Anonymkode: e25ab...21f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg elsket den serien! Savner den veldig mye! Har USA sluttet å sende det, eller holder de fortsatt på? Er det et realityprogram jeg gjerne kunne vært med i så er det dette. Ble det bare en sesong i Norge? Sikkert svindyrt å lage det vil jeg tro. Anonymkode: e25ab...21f Jeg også! Tror de holder fortsatt på? Så at det var 32 sesonger av den ihvertfall 😛 vil seee! den norske fikk bare en sesong ja! Synd, for jeg er klar! 😃 Anonymkode: 2a9bb...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Åh, beste reality-programmet! Elsket det! Husker jeg var på en runde for å finne det på nett, men fant det ikke. Altså, skulle det noen sinne bli en ny norsk sesong, melder jeg meg på! Anonymkode: 798f3...2f5 1
Kjetil E Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsket den serien! Savner den veldig mye! Har USA sluttet å sende det, eller holder de fortsatt på? Er det et realityprogram jeg gjerne kunne vært med i så er det dette. Ble det bare en sesong i Norge? Sikkert svindyrt å lage det vil jeg tro. Anonymkode: e25ab...21f Gikk vel i 2 sesonger i Norge. 1 hadde finale i Oslo og andre hadde finale i Kongsberg. Savner serien ja. Selv om de gjorde noen vrier i 2 sesong som jeg ikke likte.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Åhhh! Dette var så gøy!! Skulle gjerne banget alt på nytt! Anonymkode: 6f843...c25 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åhhh! Dette var så gøy!! Skulle gjerne banget alt på nytt! Anonymkode: 6f843...c25 Binget. Anonymkode: 6f843...c25
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Jeg har også lett etter gamle episoder av dette programmet. Uten å finne 😞 😞 Anonymkode: ac9b2...407 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 Så rart at vi ikke kan streame et av de lengstlevende realityene i Norge Anonymkode: 2a9bb...ff5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå