AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Hva slags hverdagskjoler bruker dere nå som det snart blir kaldere? Tettsittende office-kjole med belte i livet er litt for overpyntet for å lese på universitetet, men jeg synes også nokså lite om formløse strikkekjoler fordi jeg er nokså lav (disse kjolene får meg bare til å se enda lavere ut). Kom gjerne meg linker til kjoler som ligner de dere har Anonymkode: 5e579...de4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Jeg liker a-formede kjoler med ullgenser eller cardigan over. Anonymkode: f1a4a...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Basic kjolene fra Ellos, hm etc. funker fint med cardigan eller ullgenser over og tights/strømpebukse. Anonymkode: fda8d...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Bruker figurnær ribbestrikk kjoler. Mange på zalando ☺️ Om du er lav, så ikke kjøp kjoler som går under kneet ditt ☺️ Anonymkode: 5336b...275
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Jeg er veldig glad i kjoler i 100% ull, helst med en markering i livet. For eksempel disse fra Ella&il: https://www.ellaandil.com/no/shop/women/dresses/ Anonymkode: aef4e...a4c 6
Ananas. Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i kjoler i 100% ull, helst med en markering i livet. For eksempel disse fra Ella&il: https://www.ellaandil.com/no/shop/women/dresses/ Anonymkode: aef4e...a4c Åh, noen må alltid lede meg inn i fristelser.. Ellers: A-linjekjoler med tynne ullstrømpebukser, de ermeløse/kortermede bruker jeg cardigan over. 1
LiseTV Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 Ko:Ko har mye fine kjoler som ikke er så tynne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Kjøpte strikket blyant skjørt på vila, har strømpebukse og cardigan så det kan jeg bruke lenge utover høsten Liker at skjørtet sitter litt inntil kroppen da får jeg ikke kald luft under skjørtet. Anonymkode: 9c8b3...ba6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 20.44, AnonymBruker skrev: Hva slags hverdagskjoler bruker dere nå som det snart blir kaldere? Tettsittende office-kjole med belte i livet er litt for overpyntet for å lese på universitetet, men jeg synes også nokså lite om formløse strikkekjoler fordi jeg er nokså lav (disse kjolene får meg bare til å se enda lavere ut). Kom gjerne meg linker til kjoler som ligner de dere har Anonymkode: 5e579...de4 Det finnes da flust av ikke-formløse kjoler i ull. Jeg bruker mye av disse i vinterhalvåret. Anonymkode: 3ef98...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå