Gå til innhold

Kjoler nå som det blir høst og vinter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hverdagskjoler bruker dere nå som det snart blir kaldere? :) Tettsittende office-kjole med belte i livet er litt for overpyntet for å lese på universitetet, men jeg synes også nokså lite om formløse strikkekjoler fordi jeg er nokså lav (disse kjolene får meg bare til å se enda lavere ut). Kom gjerne meg linker til kjoler som ligner de dere har 

Anonymkode: 5e579...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker a-formede kjoler med ullgenser eller cardigan over. 

Anonymkode: f1a4a...3e8

• Liker 1
Skrevet

Basic kjolene fra Ellos, hm etc. funker fint med cardigan eller ullgenser over og tights/strømpebukse.

Anonymkode: fda8d...ab2

• Liker 1
Skrevet

Bruker figurnær ribbestrikk kjoler. Mange på zalando ☺️
Om du er lav, så ikke kjøp kjoler som går under kneet ditt ☺️ 

Anonymkode: 5336b...275

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i kjoler i 100% ull, helst med en markering i livet. For eksempel disse fra Ella&il:

https://www.ellaandil.com/no/shop/women/dresses/

Anonymkode: aef4e...a4c

Åh, noen må alltid lede meg inn i fristelser.. :sjenert:

Ellers: A-linjekjoler med tynne ullstrømpebukser, de ermeløse/kortermede bruker jeg cardigan over.

• Liker 1
Skrevet

Ko:Ko har mye fine kjoler som ikke er så tynne.

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte strikket blyant skjørt på vila, har strømpebukse og cardigan så det kan jeg bruke lenge utover høsten :) Liker at skjørtet sitter litt inntil kroppen da får jeg ikke kald luft under skjørtet.

Anonymkode: 9c8b3...ba6

Skrevet
På 5.9.2020 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Hva slags hverdagskjoler bruker dere nå som det snart blir kaldere? :) Tettsittende office-kjole med belte i livet er litt for overpyntet for å lese på universitetet, men jeg synes også nokså lite om formløse strikkekjoler fordi jeg er nokså lav (disse kjolene får meg bare til å se enda lavere ut). Kom gjerne meg linker til kjoler som ligner de dere har 

Anonymkode: 5e579...de4

Det finnes da flust av ikke-formløse kjoler i ull. ;) Jeg bruker mye av disse i vinterhalvåret.

Anonymkode: 3ef98...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...