AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Dette opplever jeg på facebook. Hun følger noen ganger f.eks noen av mine innlegg på salgsgrupper, hvor hun alltid skal belære og ydmyke meg. Det er så rart, for det er bare hun som gjør dette.. Jeg føler hun leter etter en grunn til å «ta» meg, og viser seg uredd for å gjøre dette mot meg. Men ikke skjønner jeg hvorfor hun gidder, for verken jeg eller folk flest gjør dette😅 Vi er egentlig ikke venner, men møttes noen ganger før via felles venner. Har egentlig aldri blandet meg inn i hennes liv og leven, og synes det da er rart at hun får seg til slikt.. Har valgt å ikke respondere på det hun kommenterer til meg, for da blir det jo krangling(noe hun åpenlyst legger opp til).. Men hva kan denne type oppførsel bety, og hvorfor gjør hun dette? Anonymkode: 307cd...e0b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Hun har vel et behov for å hevde seg da.. Uten at jeg vet hva hun kommenterer. Gjør hun dette med andre? Kan du ikke blokkere henne, så vil hun ikke se det du legger ut Anonymkode: e4a72...562 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Dårlig selvtillitt/selvfølelse. De må tråkke andre ned for å mate sitt behov for å føle seg overlegne og undertrykke sin usikkerhet. Utenfra fremstår de som tøffinger men innefor skallet er de sveklinger. Balanserte og trygge personer har ikke behov for å gjøre sånn. Anonymkode: b4a2f...f13
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Hadde blokkert vedkommende. Så slipper du det der. Anonymkode: 3379d...a41 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig selvtillitt/selvfølelse. De må tråkke andre ned for å mate sitt behov for å føle seg overlegne og undertrykke sin usikkerhet. Utenfra fremstår de som tøffinger men innefor skallet er de sveklinger. Balanserte og trygge personer har ikke behov for å gjøre sånn. Anonymkode: b4a2f...f13 Men hvorfor velger hun ut meg? -ts Anonymkode: 307cd...e0b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor velger hun ut meg? -ts Anonymkode: 307cd...e0b Hun finner deg irriterende eller hun er sjalu.. Anonymkode: 55f3b...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå