Gå til innhold

Hadde du likt bo med deg selv? Altså en dobbeltgjenger som gjorde de samme tingene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått på veggen og flyttet ut.

Anonymkode: 1b74c...8b0

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Defintivt ikke 😂

Anonymkode: 2bb75...d5b

• Liker 3
Skrevet

Det hadde vært krise! 😂

Anonymkode: 55c2c...4c6

• Liker 2
Skrevet

Jeg trenger rom til å lese og utforske nye ting, liker å lage mat både alene og med andre, liker å bli utfordret på meninger/synspunkter. Dessverre kjenner jeg ikke så mange andre som har samme interesser som meg. ++ Så ja, jeg hadde trivdes med en person som meg.

Anonymkode: a8278...11f

• Liker 4
Skrevet

Ja! Det hadde vært helt strålende!

Anonymkode: a5c20...135

• Liker 3
Skrevet

Jepp! Jeg liker å ha det ryddig, liker egentid, er god til å lage mat, holde orden på ting både inne og ute.

Anonymkode: f38d0...989

• Liker 5
Skrevet

Klart det, lik livsrytme er jo kjekt 😉 men måtte jo kjøpt dobbelt av alt ettersom vi hadde likt å drive med de samme tingene 👍

• Liker 1
Skrevet

Gud forby!

Anonymkode: 58c68...328

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde sulta ihjel og tilbragt all vår tid på jobb. 😅

Anonymkode: 4e8c8...480

• Liker 6
Skrevet

Huff, nei 😱

Anonymkode: b2331...7d2

Skrevet

Nei. Bare nei.

Det hadde sikkert vært fint å bo sammen med noen som hadde samme døgnrytme og interesser, og like stort behov for stillhet og alenetid. Men å bo sammen med noen som roter like mye som meg, som er like håpløs på kjøkkenet og har like stort behov for å hamstre bøker og planter, det hadde ikke gått. Vi hadde sannsynligvis endt opp med å enten sulte ihjel eller drukne i ting 🤣

• Liker 5
Skrevet

Nei😂 huset ville vært helt bomba!

Anonymkode: 722f3...e0b

• Liker 4
Skrevet

Nei, trives med å være den eneste voksne i hus. Og det hadde blitt for mye prating og masing, guttungen hadde ikke håndert enda en mamma som skulle mase.😅

• Liker 1
Skrevet

Hadde trivdes godt. Har jo samme musikk- , interiør- og klessmak, samt liker å spise det samme. Mye krangel unngått, mao. Dessuten vil vi se de samme filmene :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, nei og nei. 😂

• Liker 1
Skrevet

Nei, for da hadde vi konkurrert om det samme. 
Jeg har Asperger og fungerer bra i følge meg selv. Men har bare fått litt problemer fordi jeg ser andre utveier og finner svar på andre måter enn nt’er. Derfor er det veldig lett å lure nt’er. 
Jeg har ikke feil, det er bare det at nt’ene har bestemt at 6+6=12, men det er 8+4 også, men 8+4 teller ikke i nt’s verden... derfor er 8+4 ekstremt effektivt for meg noen ganger fordi disse ikke evner å se dette. Helt til en evt sjelden nt- idiot finner samme vei og går til avisa med det...DA finner folk flest ut at dette er meget smart, men når 90% gjør det så funker det ikke lenger.... og jeg må finne på noe nytt

Anonymkode: 43e30...1fd

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt helt sprø av å bo med meg selv. Veksler mellom å være rotete og å bitche og mase om bagateller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...