AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Vil ikke kalle han en venn, men fra før har vi kjent hverandre og nå er vi kolleger. Vi jobber i en klesbutikk og hvis det er noen som har holdt av en vare så sender den ene melding til den andre over SMS. Men noen ganger uteblir svar fra meldinger, han svarer svært sent, kan faktisk gå en dag mellom. Han har på eget initiativ sendt et par meldinger som ikke er jobbrelatert. Nå skal vi KANSKJE starte opp noe sammen, men han er usikker på grunn av studie, men vil gjerne høre om oppdateringer i følge han selv. Men svarer han? Nei. Kan hende jeg får svar om en dag eller to, men er dette vanlig? Hva er greia med å ikke svare liksom? Kan man virkelig glemme så mangle meldinger? Han gir NULL uttryk for å ikke ville snakke med meg, hvis vi har et skift sammen så både tuller han og spør dype spørsmål. Han har hjulpet meg på privaten og sagt flere ganger over SMS og muntlig at hvis jeg skulle trenge noe så er han tilgjengelig. meldingene har svar ja, ikke naturlig å ikke svare på dem. Har lagt merke til at hvis han ikke har svart på den siste meldingen og det har gått 2 dager så ringer han heller for å svare fordi det er mer naturlig enn å skrive 2 dager senere, hvor mange unnskyldninger kan man bruke på å glemme å svare. Har jeg ringt mens han har vært opptatt og derfor måtte legge på brått og plutselig «Ok, jeg må legge på mange her nå» kommer det alltid en melding med «beklager for at jeg måtte legge på, var en vanskelig kunde» «ble mye å gjøre plutselig» Så sånn sett så ønsker han jo ikke at jeg skal få et dårlig inntrykk av han. Vi fikk inn et parti med morsomme capser, da spør han gjerne «kom å se på disse, hvilken synes du er kulest til en 9 åring» ikke fordi han synes det er vanskelig, uten å legge for mye i det så var det for å snakke sammen. Vi har bestilt mat på bakrommet og spist fra samme rett med samme skje så han «hater» meg ikke eller «kan ikke fordra henne, orker ikke å svare henne». Men fortsatt skjønner jeg meg ikke på denne «ghostingen» av meldinger. Ja han driver med uendelig mye på fritiden, you name it, surfing, skyting, svømming, lære seg noe nytt bare for å gjøre noe nytt, og helt sinnsyk på festing. Kan ikke si hva er greia med å ikke svare heller, for jeg er dårlig på det jeg og, men da går det Max 3 timer... og det føler jeg er naturlig. Men han kan gå 3 dager. Jeg har spurt bestekompisen hans og da svarte han at han gjør det med han og. Kan være at han har sendt en antrekk til vurdering og fått svar 2 dager senere med «fint antrekk». men jeg forstår ikke, hva er GREIA? Er dette normalt? Anonymkode: 7e52c...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå