Gå til innhold

Jeg er så kåt for tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare trenger å få ut det her, for jeg er et sted det ikke passer seg å snakke om sånt.

Jeg har hele mitt liv slitt med lav sexlyst, eller har hatt lyst, men har hatt trøbbel med å bli ordentlig kåt. Ble singel etter langvarig forhold med lite sex for et år siden. Så gikk det 8 måneder uten hverken lyst på sex eller menn eller noe. Så ff i tre måneder, som jeg måtte avslutte fordi han fikk følelser, og det klarte ikke jeg. Det er en og en halv måned siden. På disse ukene har jeg gradvis blitt mer og mer kåt. Fra å aldri onanere omtrent, til et par ganger i uka, til nå flere ganger om dagen. Jeg er konstant kåt, orgasmene jeg gir meg selv er utrolig intense og varer leeeeengee. Skjønner ingenting, men håper virkelig jeg kan få leve ut denne kåtheten med en mann jeg er glad i snart. 

K39

Anonymkode: 51cf9...b2c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alderen ;)  

Anonymkode: 8e131...63a

Skrevet

En skikkelig God orgasme forlenger livet vettu

M@ster

Skrevet

Will do 😅. TS

Anonymkode: 51cf9...b2c

Skrevet

Stiller opp jeg 🙂

Anonymkode: 5f501...a40

Skrevet

...man blir spesielt kåt etter full og ny-måne, bare legg merke til det. Det er iallefall et sikkert "værtegn"🤭

Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer said:

...man blir spesielt kåt etter full og ny-måne, bare legg merke til det. Det er iallefall et sikkert "værtegn"🤭

I call bullshit. 

Hun har da opplevd full og nymåne før uten å oppleve dette kvasi-vitenskapelige mølet.

Anonymkode: 396b7...267

• Liker 1
Skrevet

Forutsetningen for å bli kåt er jo selsagt at man er positiv og ikke negativ... Kåt betyr glad🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...