AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Bare trenger å få ut det her, for jeg er et sted det ikke passer seg å snakke om sånt. Jeg har hele mitt liv slitt med lav sexlyst, eller har hatt lyst, men har hatt trøbbel med å bli ordentlig kåt. Ble singel etter langvarig forhold med lite sex for et år siden. Så gikk det 8 måneder uten hverken lyst på sex eller menn eller noe. Så ff i tre måneder, som jeg måtte avslutte fordi han fikk følelser, og det klarte ikke jeg. Det er en og en halv måned siden. På disse ukene har jeg gradvis blitt mer og mer kåt. Fra å aldri onanere omtrent, til et par ganger i uka, til nå flere ganger om dagen. Jeg er konstant kåt, orgasmene jeg gir meg selv er utrolig intense og varer leeeeengee. Skjønner ingenting, men håper virkelig jeg kan få leve ut denne kåtheten med en mann jeg er glad i snart. K39 Anonymkode: 51cf9...b2c 4
Master1 Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 En skikkelig God orgasme forlenger livet vettu M@ster
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Will do 😅. TS Anonymkode: 51cf9...b2c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Stiller opp jeg 🙂 Anonymkode: 5f501...a40
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 ...man blir spesielt kåt etter full og ny-måne, bare legg merke til det. Det er iallefall et sikkert "værtegn"🤭
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer said: ...man blir spesielt kåt etter full og ny-måne, bare legg merke til det. Det er iallefall et sikkert "værtegn"🤭 I call bullshit. Hun har da opplevd full og nymåne før uten å oppleve dette kvasi-vitenskapelige mølet. Anonymkode: 396b7...267 1
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Forutsetningen for å bli kåt er jo selsagt at man er positiv og ikke negativ... Kåt betyr glad🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå