AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Hvordan oppbevarer dere tøymunnbindene deres, både før og etter bruk? Anonymkode: 4532a...7be
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Jeg har ca 20 tøymunnbind. Jeg har mine i en lukket ziplock pose i vesken, bruker på bussen til og fra jobb. Går i skittentøyskurven når jeg kommer hjem og vaskes når jeg vasker klær. Anonymkode: d548f...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Ikke Ts her ...Men tar du nye poser hver dag? Eller har poser for rent munnbind og brukt munnbind . Kan et rent tøymunnbind ligge i en pose hvor det har ligget et brukt et... usikker på hvor nøye man bør være på dette. Sånn sett enklere med vanlig munnbind som kastes . Så det ikke rotes og blandes . Men blir fort dyrt dessverre Anonymkode: 30560...eb3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Du må ha separat pose for rent og brukt ja. For dersom du har et rent munnbind i en pose du tidligere har hatt et brukt, og som i verstefall har virus på seg, så vil du jo få viruset rett inn i munn og nese. Trenger ikke nye poser hver dag, bare du skiller på ren og uren pose Anonymkode: 82677...d54 1
Konungr Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev: Jeg har ca 20 tøymunnbind. Jeg har mine i en lukket ziplock pose i vesken, bruker på bussen til og fra jobb. Går i skittentøyskurven når jeg kommer hjem og vaskes når jeg vasker klær. Anonymkode: d548f...e7f Regner med du har med to da så du ikke tar på det skitne ut fra posen på tilbaketuren? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Har 8 stoffmunnbind. Skal jeg på "trange steder" (f.eks. kollektivtransport) tar jeg på meg munnbindet før jeg går hjemmefra. Tar det av igjen når jeg kommer hjem og legger det direkte i vaskemaskinen. Der ligger det/de helt til neste gang jeg vasker klær. Har også en plastpose i vesken, i tilfellet jeg tar av munnbindet før jeg kommer hjem. Samme som over: Munnbindet rett i vaskemaskinen. Plastposen går i plastsøppelet. Anonymkode: b8904...57e
Anbefalte innlegg