Gå til innhold

Er du en krøller eller en bretter?  

55 stemmer

1. 1. Er du en krøller eller en bretter?

• Krøller
      17
    • Bretter
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en bretter. Kan da ikke krølle sammen det fine, slette papiret, det må jo være litt orden på ting :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bretter sånn kjapt og greit. Krøller selvfølgelig ikke. Alle vet at papir man krøller, kan endre stilling etterpå (liksom vokse litt utover igjen), og det ønsker jeg jo ikke at skal skje, kan jo komme ekle ting på meg.

Gjest Guest
Skrevet

hehe, jeg kjenner en som er kokk. Kokker har jo alt klart og oppskjært og sånn, på TV har de det i glasskåler, før de går i gang og lager mat, det heter mice en place på fagspråket. Han er en bretter, og han gjør det på samme måte når han går på do! Mens han sitter der legger han klart ferdig brettede tørk på benken ved siden av toalettet, antall etter antatt behov, så har han alt klart før han går i gang! :hoho:

Gjest Emera
Skrevet

Hehe, av alle avstemninger...

Men jeg er nok en bretter.

Skrevet
Bretter. Og rullen skal henge med enden ut, og ikke inn mot veggen!

ditto

Gjest Milah
Skrevet

Jeg tror jeg krøller, men når jeg tenker på det er jeg ikke 100% sikker..

Og jeg har enda ikke somla meg til å kjøpe dorullholder til den nye leiligheten, så her står den på gulvet.. Men når den kommer på plass må selvfølgelig papiret henge ut..

Skrevet

Støtter denne jeg

Skrevet

Men jeg krøller nok først ... for å få det mykt - og bretter etterpå - om jeg er et sted hvor de har sånn ufyselig glatt stivt papir

Skrevet

Jeg er en bretter!

Spurte mannen min akkurat..han er en krøller.....

Skrevet
:forvirret: Her kommer det ene intime spørsmålet etter det andre, altså. Men jo: jeg brettekrøller - en mellomting. Men om jeg måtte velge å kalle det krølling eller bretting, ville jeg si krølling.
Gjest Aurélie
Skrevet

Gud bedre.. Jeg blir svar skyldig.

Skrevet
Så jeg snur den når jeg er der, og hun når hun er her  ;)

:overrasket: Du tuller?
Skrevet

Jepp, sånn "SKAL" det være... ;)

Gjest TomKrus
Skrevet

Bretter først. Så krøller jeg. Motsatt blir du bare fort skitten på fingrene.

Skrevet

:Nikke:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har enden på rullen inn mot veggen, for ellers ryker papiret med en gang jeg forsøker å dra av en passelig bit.

Og jeg gjør en mellomting mellom å krølle og brette.

Skrevet

Dette ble en kjempediskusjon på hjemmebane. Det er tydelig at jeg en ganske idiotisk person som krøller, tørker, sjekker og hiver. Har fått en lang forklaring om bretterens folosofi. Han bruker kun to tørk, legger den flatt i handa og tørker. Sjekker. Trengs det mer tørking, bretter han det en gang til!!!( Gud! jeg visste han var syk, men ikke hvor syk). Dette har tydeligvis også et økonomisk aspekt. Jeg har fått beskjed om at jeg bruker hauger av papir i motsetning til han. Han understreker videre at han vasker seg mye bedre enn meg. Jeg har ikke anelse om hvilken vei han mener papiret skal henge, og jeg tror vi lar det forbli slik.

haha - kjempegøy :klappe:

Gjest Gjest_melis_*
Skrevet

Jeg trodde jeg var den eneste i verden som sjekker om det trengs mer tørking? Trodde alle andre enn meg hadde en eller annen teknikk for å vite om det trengs mer tørk, selv med lukkede øyne i stupmørket. Jeg er ikke helt idiot likevel?

(Dersom ikke dette er et intimt tema, så er ikkeno!!)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg bretter. Og rullen skal henge med enden inn mot veggen. Ser jo helt feil ut ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...