Gå til innhold

Er du en krøller eller en bretter?  

55 stemmer

1. 1. Er du en krøller eller en bretter?

• Krøller
      17
    • Bretter
      38

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bretter. Og rullen skal henge med enden ut, og ikke inn mot veggen!

Så enig, så enig ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Dette ble en kjempediskusjon på hjemmebane. Det er tydelig at jeg en ganske idiotisk person som krøller, tørker, sjekker og hiver. Har fått en lang forklaring om bretterens folosofi. Han bruker kun to tørk, legger den flatt i handa og tørker. Sjekker. Trengs det mer tørking, bretter han det en gang til!!!( Gud! jeg visste han var syk, men ikke hvor syk). Dette har tydeligvis også et økonomisk aspekt. Jeg har fått beskjed om at jeg bruker hauger av papir i motsetning til han. Han understreker videre at han vasker seg mye bedre enn meg. Jeg har ikke anelse om hvilken vei han mener papiret skal henge, og jeg tror vi lar det forbli slik.

haha - kjempegøy  :klappe:

Mannen din og jeg er visst like syke...Bortsett fra at jeg driter i hvor mange tørk jeg har revet av dorullen - jo mer jo bedre!

Man må jo sjekke, ikke noe gøy med bremsespor! Og om man ikke bretter en gang til, så kliner man jo bare utover.

Æsj... ble litt kvalm nå. :ler:

Gjest Vindelspev
Skrevet
Bretter. Og rullen skal henge med enden ut, og ikke inn mot veggen!

:klappe:

Gjest Utlogget
Skrevet

:sjenert:

Dette er den eneste "tvangstanken" jeg har..

Første runde: 3 tørk rives av og brettes 2 ganger (blir 4 tørk tykt og 3/4 tørk i lengde). Tørk, sjekk, brett og tørk igjen.

Trengs flere runder: 2 tørk brettes en gang. Gjenta prosedyre fra første runde.

:rodme:

Og enden på papiret skal henge ut!

Gjest Virvel
Skrevet

Bretter. Og rullen skal selvfølgelig henge utover, det er ikke noe å lure på engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...