Gå til innhold

Vondt i hoftene under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mer spesifikt rettet mot sex i misjonærstilling når knærne går "bak" hodet. En liten stund så går det greit, men etter 10 minutter så begynner det bare å gjøre vondt og når han er ferdig skjer det både at beina sover og at det tar et par sekunder for å få dem strukket ut igjen. En litt for god uttøyningsøkt altså.. 

Jeg sier selvfølgelig ifra nokså ofte og ber om å skifte stilling, men av og til kjenner jeg at han er veldig nær å komme og da står jeg egentlig bare i det. Jeg er normalvektig, trener regelmessig, og vil anse meg som nokså myk i kroppen. 

Er det noen tips og triks? :vetikke:

Anonymkode: daa40...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta knærene så langt bak? det høres bare ubehagelig ut. 

Anonymkode: f0c38...7bc

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta knærene så langt bak? det høres bare ubehagelig ut. 

Anonymkode: f0c38...7bc

Han ligger jo oppå meg og presser de bakover. Forøvrig favorittstillingen hans, så jeg prøver å se om det finnes noen triks før jeg setter ned foten 

ts

Skrevet

Knytt beina rundt kroppen hans eller heller, også varierer du hvordan du holder dem

Anonymkode: 8b6e6...147

• Liker 1
Skrevet

Begynne å tøye hofteleddsbøyerne, kanskje? 

Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Begynne å tøye hofteleddsbøyerne, kanskje? 

Jeg kommer ned i spagaten og bruker omtrent 10 min på uttøying etter hver gang jeg trener (3-5 ganger i uka), så jeg tror ikke at det egentlig er problemet

ts

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knytt beina rundt kroppen hans eller heller, også varierer du hvordan du holder dem

Anonymkode: 8b6e6...147

Men da øker jeg jo bare "vinkelen" mellom beina også? Blir det noe bedre når man ligger sånn i 10-20 minutter :vetikke: Jeg leste at det kan være lurt med en pute under rumpa og korsryggen, så det skal jeg i alle fall prøve 👍

ts

Skrevet

Pute under rumpa hjelper mye. Jeg har også prøvd å knytte hendene under baken for å få den litt opp. 

Men, 10-20 minutter i den stillingen høres fryktelig krevende ut spør du meg. Hva med å dytte ham av og inn i din favorittstilling? Som en avveksling. Eller forsøke litt forskjellige stillinger underveis og avslutte med den?

• Liker 1
Skrevet

10-20min i samme stilling hørtes lenge ut.. 

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste får litt problemer etter ti minutt i den stillingen....

Be han vente med å ta bak bena dine til «siste øyeblikk».

Anonymkode: 3414b...161

• Liker 1
Skrevet

Btw, jeg får også vondt i hoftene i den stillingen, etter få minutter. 
Jeg er hypermobil og har noen bekkenløsninger i bagasjen, og det får mannen jaggu ta hensyn til!

Anonymkode: 3414b...161

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Dama klager  også etterhvert over smerter i hoftene under misjonærstilling,  Var  ikkje noko problem tidligere, og meiner  dette kan forbygges med at hun kommer mer utav lenestolen og over  på litt  fysisk træning.  

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ligger jo oppå meg og presser de bakover. Forøvrig favorittstillingen hans, så jeg prøver å se om det finnes noen triks før jeg setter ned foten 

ts

Så si til ham at det er ubehagelig og at pressing bakover utgår heretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...