AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Dette er mer spesifikt rettet mot sex i misjonærstilling når knærne går "bak" hodet. En liten stund så går det greit, men etter 10 minutter så begynner det bare å gjøre vondt og når han er ferdig skjer det både at beina sover og at det tar et par sekunder for å få dem strukket ut igjen. En litt for god uttøyningsøkt altså.. Jeg sier selvfølgelig ifra nokså ofte og ber om å skifte stilling, men av og til kjenner jeg at han er veldig nær å komme og da står jeg egentlig bare i det. Jeg er normalvektig, trener regelmessig, og vil anse meg som nokså myk i kroppen. Er det noen tips og triks? Anonymkode: daa40...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Ikke ta knærene så langt bak? det høres bare ubehagelig ut. Anonymkode: f0c38...7bc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ta knærene så langt bak? det høres bare ubehagelig ut. Anonymkode: f0c38...7bc Han ligger jo oppå meg og presser de bakover. Forøvrig favorittstillingen hans, så jeg prøver å se om det finnes noen triks før jeg setter ned foten ts Anonymkode: daa40...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Knytt beina rundt kroppen hans eller heller, også varierer du hvordan du holder dem Anonymkode: 8b6e6...147 1
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Begynne å tøye hofteleddsbøyerne, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Begynne å tøye hofteleddsbøyerne, kanskje? Jeg kommer ned i spagaten og bruker omtrent 10 min på uttøying etter hver gang jeg trener (3-5 ganger i uka), så jeg tror ikke at det egentlig er problemet ts Anonymkode: daa40...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knytt beina rundt kroppen hans eller heller, også varierer du hvordan du holder dem Anonymkode: 8b6e6...147 Men da øker jeg jo bare "vinkelen" mellom beina også? Blir det noe bedre når man ligger sånn i 10-20 minutter Jeg leste at det kan være lurt med en pute under rumpa og korsryggen, så det skal jeg i alle fall prøve 👍 ts Anonymkode: daa40...f4f
Fioljenta Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Pute under rumpa hjelper mye. Jeg har også prøvd å knytte hendene under baken for å få den litt opp. Men, 10-20 minutter i den stillingen høres fryktelig krevende ut spør du meg. Hva med å dytte ham av og inn i din favorittstilling? Som en avveksling. Eller forsøke litt forskjellige stillinger underveis og avslutte med den? 1
-venter- Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 10-20min i samme stilling hørtes lenge ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Tror de fleste får litt problemer etter ti minutt i den stillingen.... Be han vente med å ta bak bena dine til «siste øyeblikk». Anonymkode: 3414b...161 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Btw, jeg får også vondt i hoftene i den stillingen, etter få minutter. Jeg er hypermobil og har noen bekkenløsninger i bagasjen, og det får mannen jaggu ta hensyn til! Anonymkode: 3414b...161 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 (endret) Dama klager også etterhvert over smerter i hoftene under misjonærstilling, Var ikkje noko problem tidligere, og meiner dette kan forbygges med at hun kommer mer utav lenestolen og over på litt fysisk træning. Endret 5. september 2020 av Anonym Bruker
jabx Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ligger jo oppå meg og presser de bakover. Forøvrig favorittstillingen hans, så jeg prøver å se om det finnes noen triks før jeg setter ned foten ts Anonymkode: daa40...f4f Så si til ham at det er ubehagelig og at pressing bakover utgår heretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå