Gå til innhold

Får ikke sove

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Jeg har problemer med å sovne for tiden, noe som skyldes at jeg nettopp har fått veldig gode nyheter. Blir altså så gira at jeg ikke klarer å skru tankene av, får dermed ikke sove før i 3-4 tiden, etter å ha vridd meg lenge... Og jeg skal jo opp igjen syv, så det blir alt for lite søvn.

Dette problemet har jeg hatt før, når jeg går gjennom ting som påvirker meg positivt eller negativt.

Finnes det naturmedisiner eller lignende som kan gjøre at jeg blir trøtt/får roet meg ned? Er det noen som har erfaring med noe slikt?

Vil ikke ta noe som er vanedannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Du kan jo prøve Valerina Natt. Jeg synes ikke de hjelper stort, men det kan jo være verdt et forsøk. Fås på apotek og helsekost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg har noe jeg fikk av legen som ikke skal være vanedannende som heter Nozinan. Funker supert på meg og jeg har fått et nytt liv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du blir trøtt av et varm bad? Det blir jeg. Blir søvnlig liksom. Også løsner det opp spente og stramme muskler.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du drikker kaffe eller cola på kvelden? Det gjorde jeg før, og skjønte ikke hvorfor jeg aldri fikk til å sove... sluttet å drikke noe med koffein etter kl 18, og nå er alt i skjønneste orden.

Ellers vil jeg anbefale deg litt avspenning jeg, varmt bad, en god kopp urtete (Kamomille te er bra), kanskje litt massasje av skuldre og nakke.

Hvis du har badekar kjøp noen beroligene aromatiske oljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...