Gå til innhold

Hvordan kler større damer seg til date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig usikker, nemlig. Hva jeg bør kle meg i, og hva jeg eventuelt vil fremheve? Jeg vet at han liker store damer, og tenkte evt. noe tettsittende, siden han sier han liker dame med mage. Bysten er gjerne et STORT problem. Ønsker å se classy ut, og med store pupper kan det fort se "trashy" fremfor classy. Noen gode råd? Også bør man gå for jeans, for å fremheve rumpa, eventuelt?

Anonymkode: 9868d...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler meg som jeg vil jeg, og i det som jeg føler meg vel i. Det kan være kjole, skjørt og topp,  jeg går sjelden i jeans/bukser.

Syns ikke store pupper nødvendig ser trashy ut, men personlig liker jeg ikke å vise for mye kløft, for det syns jeg er trashy 🙈

Skrevet

Kle deg sånn at du føler deg vel, da er du som regel på ditt peneste. Mage og pupper vises uansett. Dessuten så betyr ikke det at han liker mage at det nødvendigvis er sånn at du ¨må¨ kle deg sånn at den understrekes (den er jo der).  

Hva har du lyst til å ha på da?

Anonymkode: effc0...8a2

Skrevet

Jeg har en fin topp jeg liker. Den gir ikke mye kløft, men strammer litt rundt midje. Synes den kler meg godt. Så en jakke av noe slag, kanskje? Jeg liker "pynte" meg i jeans. Bruker det sjeldent til vanlig, men synes jeg er fin i det når det er noe spesielt. Da velger jeg gjerne jeans. Jeg har sett an litt hvordan jeg vil gå, men tar gjerne imot tips da jeg er noe "rusten" på datingfronten.

Skrevet

Du er heldig som skal på date med en som du vet liker store damer! Da hadde jeg kjørt på med noe tettsittende, men ikke for utringet som viser formen din.

Anonymkode: a2323...eff

• Liker 2
Skrevet
On 9/5/2020 at 6:38 PM, AnonymBruker said:

Jeg er fryktelig usikker, nemlig. Hva jeg bør kle meg i, og hva jeg eventuelt vil fremheve? Jeg vet at han liker store damer, og tenkte evt. noe tettsittende, siden han sier han liker dame med mage. Bysten er gjerne et STORT problem. Ønsker å se classy ut, og med store pupper kan det fort se "trashy" fremfor classy. Noen gode råd? Også bør man gå for jeans, for å fremheve rumpa, eventuelt?

Alltid ja til jeans😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...