AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Har en helt ny jakke som ikke er brukt (Dvs fortsatt innpakket) Jeg trenger virkelig en høstjakke idag, og lurer på om jeg kan bruke den nå med engang uten å vaske den først? er jo bare en jakke tenker jeg... så er det nødvendig å vaske jakker før bruk? gjør dere det? Anonymkode: 1caeb...f1e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Det eneste jeg vasker før bruk er undertøy, håndklær og sengetøy. Anonymkode: f67c6...a69 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Hva med jakker som kun kan renses, ville du levert en slik på renseri før du brukte den? Anonymkode: 91ecb...07e
Mezzosoprena Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Selvfølgelig trenger du ikke å vaske en jakke før du bruker den. 3
Navani Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Jakker er vel det eneste jeg ikke vasker før jeg bruker det Jakker her i huset vaskes ca en gang i året, gjerne i forbindelse med at de legges bort eller blir funnet frem, eller ved behov. Jeg vasker alt som skal i direkte kontakt med huden før jeg bruker det. Har skjedd så mange ganger at jeg får en reaksjon (rød hud, kløe osv) de får gangene jeg ikke har gjort det pga nødvendighet (for eksempel bagasje som ikke har kommet med et fly osv). Men jakker er utenpå andre klær, og er sjeldent i kontakt direkte med huden. Samme gjelder selvsagt sengetøy, håndkler osv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 takk alle 😄 Anonymkode: 1caeb...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 På 5.9.2020 den 21.07, AnonymBruker skrev: Hva med jakker som kun kan renses, ville du levert en slik på renseri før du brukte den? Anonymkode: 91ecb...07e hæ? Anonymkode: 1caeb...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå