AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Jeg skal begynne å sitte barnevakt for et barn som er 4 måneder gammel. Jeg vet at mye tid vil gå til «rutineting» som soving og mating, og vi vil nok gå masse på tur og leke hjemme på gulvet, men hva gjør dere for å kose dere med babyen? Anonymkode: 2663f...bed
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Utenom det du skriver synger jeg, snakket og tuller. Vet liksom ikke om så mye mer jeg kan gjøre. Anonymkode: c6935...67a
Flamme Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 (endret) Magetrening Øve på å rulle rundt Trilletur Bære rundt og se på ting Synge og snakke med barnet Vise fram leker og øve på å gripe de Putte ting i munnen (barnet gjør det) Smile til hverandre og lage ansiktsutrykk Du kan øve deg på babymassasje Endret 5. september 2020 av Flamme
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Barnevakt for en 4 måneder gammel baby? 😶 Anonymkode: 94208...5cf
Flamme Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevakt for en 4 måneder gammel baby? 😶 Anonymkode: 94208...5cf Vi vet ingenting om situasjonen her så ville holdt meg for god til sånne kommentarer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå