Gå til innhold

Blogger som deler for mye om barnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad når jeg leser realistiske artikler og blogginnlegg om hvordan det er å være mamma og hva som er vanskelig. Jeg sliter selv med enkelte ting som nybakt førstegangsmor og det er godt å kjenne seg igjen i at andre mødre også føler på det samme, slik at man ikke i tillegg skal ha dårlig samvittighet. Men det er en blogger jeg har fulgt en del og hun deler utelukkende negative og flaue ting. Jeg tror hun prøver å være en motvekt til alle rosabloggerne som innimellom gir et skeivt bilde av det å ha baby, men føler dette blir for mye negativt. Har sett flaue bilder, mye klaging over barnet og generelt sett virker alt å være helt forferdelig for mor. Etter det jeg har forstått var barnet planlagt og far er flink og tilstede. Er dette greit? Jeg føler sympati for barnet. Overeksponering når det er så mye negativt føles litt som et overgrep. Alt ligger jo på nett.

Anonymkode: 488c8...678

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er like ille med de mødrene som selger barna sine for sponsede innlegg. Der de stakkars ungene må reklamere for gratis jakker og skolesekker, mens mor knipser i vei bildet etter bildet. Sånt burde være forbudt.

Anonymkode: f3c26...bf1

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er like ille med de mødrene som selger barna sine for sponsede innlegg. Der de stakkars ungene må reklamere for gratis jakker og skolesekker, mens mor knipser i vei bildet etter bildet. Sånt burde være forbudt.

Anonymkode: f3c26...bf1

Ja, det er ikke noe bra det heller. Men det er i det minste ikke grinevideoer eller snørrbilder over alt på nett fra sånt.

Anonymkode: 488c8...678

Skrevet

Enig i at dette ikke er greit.

Reagerer selv når bekjente snapper bilder av babyen som har bæsj oppover hele ryggen, som om det er noe å vise alle? Stakkar lille baby, som må ligge å vente på skift fordi mamma skal ta bilde først... ydmykende, selv om det er noe babyer gjør, og ikje kan noe for.

Er en del av disse "motvektene" som drar den for langt. Som du sier, dette ligger på nett. Kult for barnet om 10-15 år å lese at det var en pest og en plage, ekkel osv som barn.. da er det bedre med tilgjorte perfekte bilder.

Er det lov å spørre om hvilken blogger det er snakk om?

Anonymkode: 5c2b4...eeb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...