AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Dette er muligens et litt dumt spørsmål, og det er derfor jeg stiller det her istedenfor til folk jeg kjenner! Men jeg har hele livet bodd i hus på bygda hvor vi har hatt god plass til å henge ting ute, og ta med tepper ut for og banke de ++ Nå bor jeg i leilighet i borettslag, og føler at jeg mangler en del av vaskerutinen min. Har balkong, men det er imot reglene å henge ting ut på balkongen.. Hva gjør dere med denne type ting?? Vokst opp med og har hele livet luftet sengetøy jevnlig og tatt med tepper ut for å banke de. Finnes det alternativer?? Anonymkode: 3008f...4cf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er muligens et litt dumt spørsmål, og det er derfor jeg stiller det her istedenfor til folk jeg kjenner! Men jeg har hele livet bodd i hus på bygda hvor vi har hatt god plass til å henge ting ute, og ta med tepper ut for og banke de ++ Nå bor jeg i leilighet i borettslag, og føler at jeg mangler en del av vaskerutinen min. Har balkong, men det er imot reglene å henge ting ut på balkongen.. Hva gjør dere med denne type ting?? Vokst opp med og har hele livet luftet sengetøy jevnlig og tatt med tepper ut for å banke de. Finnes det alternativer?? Anonymkode: 3008f...4cf Du kan vel henge de ut en mørk kveld? hvem ser vel det? Jeg har leilighet i boretslag, og tar med et teppe og rister det litt på min balkong. Rusket havner på min balkong, ikke på noen andre. Anonymkode: a36de...928
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Jeg har et lite tørkestativ som jeg setter ut på balkongen og henger dyna over der. Anonymkode: 7eb93...d75 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du kan vel henge de ut en mørk kveld? hvem ser vel det? Jeg har leilighet i boretslag, og tar med et teppe og rister det litt på min balkong. Rusket havner på min balkong, ikke på noen andre. Anonymkode: a36de...928 Haha, dette har vært min tanke også! Bare gjøre det om kvelden/natta når ingen ser. Føles litt rart og skulle gjøre dette i det skjulte, menmen! Når det gjelder teppe så har jeg både for tett balkong fra nabo og inngangpart rett under som nok ville fått en det støv.. Mulig jeg må teste litt! Anonymkode: 3008f...4cf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Her er det heller ikke lov til å banke tepper eller riste sengetøy ut av vinduene eller på verandaene. Man kan ha et stativ stående ute og ha dyne og pute passivt hengende på det, men ikke riste det aktivt. Tepper som må ristes kan tas med til en dertil egnet plass og ristes der, men det er langt å gå og tungt å bære, så det blir støvsuging istedenfor. Jeg ga bort alle filleryene mine da jeg flyttet inn her. Livsstilen må legges litt om når en flytter inn i blokk. Reglene må følges ellers får man naboene og styret på nakken altfor fort. En blokk har tusen øyne som følger med på alt. Klær kan heller ikke henges opp synlig på søndager og andre helligdager, men et lavt tørkestativ innerst i kroken går til nød. Jeg savner friheten i min enebolig. Anonymkode: 3d3f2...8aa 1
-stina Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Rister så mye jeg vil fra balkongen selv om det egentlig ikke er lov. Men nå bor jeg i 1.etasje da, så rusket havner på bakken og ikke på naboen. Aldri fått noen klager eller kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel henge de ut en mørk kveld? hvem ser vel det? Jeg har leilighet i boretslag, og tar med et teppe og rister det litt på min balkong. Rusket havner på min balkong, ikke på noen andre. Anonymkode: a36de...928 Ja, det tror kanskje du, naboene over oss ristet tepper dyner osv, ble sikkert støvete hos dem også, men om vi hadde verandadøren åpen fikk vi masse inn til oss, i tillegg til verandaen, hagemøblene osv. Anonymkode: 425f5...513
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Jeg ville bare ristet når ingen er ute på balkongen under deg. Du kan jo riste i verandadøra di også henge det ut på balkongen på et stativ? Så lenge du tar hensyn og bruker fornuft, går det bra, tenker jeg. Anonymkode: 020b5...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå