AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Skal kjøpe gave til baby. Husker ikke lenger hva vi trengte selv, og siden babyen har søsken trenger de gjerne ikke så mye som de forrige barna. Tips som man kanskje ikke får av så mange? Anonymkode: 74dec...0bf
spegel Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 For min del har jeg iallefall nok av klær og tepper! 😄 Ønsker biteleker, ranger, og diverse leketøy. Bøker for babyer er også velkomment. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Min elsket sangbøkene med illustrasjoner av Lisa Aisato. Særlig den med dyr fikk så tøff behandling at jeg håper vi får ny til neste 😅 Anonymkode: 1d33a...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, spegel skrev: For min del har jeg iallefall nok av klær og tepper! 😄 Ønsker biteleker, ranger, og diverse leketøy. Bøker for babyer er også velkomment. Tusen takk for tips! 😊 Enig, fikk veldig mye klær og tepper, når du sier det. Og fikk vel omtrent ti babyluer 😄 Anonymkode: 74dec...0bf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Gavekort! Eller noe som er strikket selv? Ting jeg uansett kommer til å kjøpe som jeg har fått og gjerne kunne fått gavekort på er nyfødtplakat og strikkebutikk/husflid som selger rørosteppe. Anonymkode: 342b2...506
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 -skinntøfler -boken om meg -den store eventyrboka (eller lignende) -selvstrikkede gaver Anonymkode: cb865...a92 2
Thyra Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Hvis du kjøper klær, så kjøp noe de har å vokse i. Og babyen trenger mange flere bodyer enn bukser. Ihvertfall om det blir en gulpebaby..
Flamme Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Ting jeg ble veldig glad for: Ullsokker til baby - hjemmestrikk Ulldress strl 62 Pledd i merinoull Bodyer i merinoull i alle størrelser. Får aldri nok! Vognkjedeanheng med navnet til baby på Søtt nattlys til å ha på soverommet Smokker i forskjellige merker Leker med sånn snor du trekker opp og som spiller melodi Uro til å ha over stellebordet Leker til å henge fast på barnevogna Leker som knitrer og med speil på. Veldig populært. Badebøtte til baby 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Fikk andre barnet i vår. Denne har vært gull for oss: https://smaspor.no/collections/tilbehor/products/hvid-cocoon-gramelert Ellers er lekesilke genialt! Baby liker de fine fargene, og når ungen er større kan den brukes i all slags lek, fra utkledning til figurer. https://smaspor.no/collections/lekesilke Anonymkode: 0901a...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Jeg holdt på å spy av klær og tepper til slutt😅 fikk ikke sjansen til å bruke alt. Nå venter vi nr to, og jeg håper mer på ting som eventyr/sangbøker, singsang-kort, barnebestikk eller annet som kan brukes senere. Anonymkode: 26838...3ab
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Mens jeg kjøpte lite klærtil førstemann fordi hørte at man fikk så mye klær i gaver - måtte kjøpe masse. Vi fikk nesten utelukkende andre ting - blant annet tre sophie le giraffe. Og de klærne vi fikk var stort sett fryktelig upraktiske: selebukser, dongeri, skjorter og lignende. Så til nummer to ønsket jeg meg omslagsbodyer, ullklær, biteleker og andre babyleker. Anonymkode: 1c7c6...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå