AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #21 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres mer ut som at du har for liten pikk Anonymkode: 1e491...cb7 Har ingen pikk. Anonymkode: e9350...0aa
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #22 Skrevet 7. september 2020 Dama mi er over femti og er ikke så våt lenger selv om hun er kåt. Problemet med glidemiddel er at jeg synes ikke det smaker noe særlig. Liker ikke å måtte kutte ut oralsex. Er det noen som har et tips om et glidemiddel som ikke smaker? Anonymkode: 27b54...511
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #23 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dama mi er over femti og er ikke så våt lenger selv om hun er kåt. Problemet med glidemiddel er at jeg synes ikke det smaker noe særlig. Liker ikke å måtte kutte ut oralsex. Er det noen som har et tips om et glidemiddel som ikke smaker? Anonymkode: 27b54...511 Det går kanskje an å ha oralsex før dere finner fram glidemiddel? Anonymkode: 7355d...3a1 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #24 Skrevet 7. september 2020 Det har jeg aldri tenkt over. Jeg har brukt glidemiddel så lenge jeg kan huske, har aldri fått til å bli våt nok til at det ikke er vondt. Er bare 24 år, så handler ikke om alder her heller Anonymkode: cbe32...f22 2
911 Skrevet 7. september 2020 #25 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 7.30, AnonymBruker skrev: Viktig tema. Jeg tror de fleste menn liker kvinner som tar ansvar og initiativ mht. å ha et godt sex- og samliv. Også om det innebærer bruk av "hjelpemidler" som glidemiddel. Snakk om det. Og be mannen din smøre deg inn med glidemiddel. Han vil digge det! M56 Anonymkode: a8663...10f Underskrives. Intimmassasje med glidemiddel ville vært en drøm. Foreløpig trenger vi ikke slike hjelpemidler, men jeg kunne ønsket dette som et supplement. Tror fruen også ville digget dette.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #26 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg aldri tenkt over. Jeg har brukt glidemiddel så lenge jeg kan huske, har aldri fått til å bli våt nok til at det ikke er vondt. Er bare 24 år, så handler ikke om alder her heller Anonymkode: cbe32...f22 Hvordan reagerer gutta når du drar frem glidemidlet når du er såpass ung? Anonymkode: ac95e...b1d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #27 Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 0.50, luianna skrev: Glidemiddel er et must. Jeg er i perioder tørr som en ørken, enda jeg er oppsvulma av kåthet. Kjenner meg igjen der.............så glidemiddel er alltid tilgjengelig under puta 😉 Anonymkode: 31b54...ccf
Hr. Aktiv Skrevet 8. september 2020 #28 Skrevet 8. september 2020 På 5.9.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt behov for glidemiddel før det siste året. Dette på grunn av bivirkninger fra prevensjonsmiddel og hormon ubalanse. Jeg synes det er så flaut å skulle dra frem glidemiddel når jeg er med kjæresten min. Har alltid tenkt at glidemiddel er noe som gamliser bruker, og når man skal ha analsex, ikke når man skal ha vaginal sex og ikke er en gamlis. . Har lest i det siste at glidemiddel gjør ofte sex bedre, selv om man egentlig er våt nok og ikke har tørre slimhinner. Anonymkode: ac95e...b1d Ser egentlig ikke problemet. Har alltid glidemiddel stående eller liggende. Selvfølgelig det er hverken avtennende eller ødelegger noe. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #29 Skrevet 8. september 2020 Føler litt på det samme. Men etter vi startet å bruke det, reddet vi virkelig sexlivet. Fra å ikke ville fordi jeg visste det ville være sårt i flere dager, til å virkelig nyte det fra start til slutt ❤️ Anonymkode: 6af6b...074 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #30 Skrevet 8. september 2020 På 5.9.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt behov for glidemiddel før det siste året. Dette på grunn av bivirkninger fra prevensjonsmiddel og hormon ubalanse. Jeg synes det er så flaut å skulle dra frem glidemiddel når jeg er med kjæresten min. Har alltid tenkt at glidemiddel er noe som gamliser bruker, og når man skal ha analsex, ikke når man skal ha vaginal sex og ikke er en gamlis. . Har lest i det siste at glidemiddel gjør ofte sex bedre, selv om man egentlig er våt nok og ikke har tørre slimhinner. Anonymkode: ac95e...b1d Helt normalt! Vi har gjort det samme siden vi fyllte 20, og sex er sååå mye bedre nå med glidemiddel! Er 25 nå, og jeg og samoern bruker glidemiddel hver dag (hun får tørre slimhinner av alt av hormonprenensjon. Hun stoppet å bruke det en stund og da var alt normalt, men hun syntes det var tryggere med hormonprevensjon og ikke bare kondom, så nå bruker hun sånn stav i armen). Tror hun syntes det var litt flaut/styr de første ukene, men nå er det helt normalt å ikke noe vi tenker over! God sex med glidemiddel er 1000000 x bedre enn tørrere sex uten. På 5.9.2020 den 22.57, AnonymBruker skrev: Bedre enn å være så våt at det renner over. Mange menn finner det avstøtende og har problemer med å komme i en så vid fitte. Anonymkode: e9350...0aa Da har du nok bare for liten pikk. Menn med normal penis som ikke har deathgrip har ikke noe problem med vått underliv. Er det tørt er det skadelig og smertefullt enten pga hormoner eller fordi man ikke er kåt, - da er såklart små kuker med deathgrip sisteprio. Om du syntes det er bedre tørt - burde du unngå sex, får rape-vibes av deg. Ingen menn vil ha tørr sex da men vet det ikke er godt for dama. Anonymkode: cccab...ec3 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #31 Skrevet 8. september 2020 På 5.9.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt behov for glidemiddel før det siste året. Dette på grunn av bivirkninger fra prevensjonsmiddel og hormon ubalanse. Jeg synes det er så flaut å skulle dra frem glidemiddel når jeg er med kjæresten min. Har alltid tenkt at glidemiddel er noe som gamliser bruker, og når man skal ha analsex, ikke når man skal ha vaginal sex og ikke er en gamlis. . Har lest i det siste at glidemiddel gjør ofte sex bedre, selv om man egentlig er våt nok og ikke har tørre slimhinner. Anonymkode: ac95e...b1d Du må nok innse at løpet er kjørt, ingen smøring ingen sex, du er enkelt og greit forklart blitt for GAMMEL !!!!! Anonymkode: 31b54...ccf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #32 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok innse at løpet er kjørt, ingen smøring ingen sex, du er enkelt og greit forklart blitt for GAMMEL !!!!! Anonymkode: 31b54...ccf Jeg er 34 år! Anonymkode: ac95e...b1d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #33 Skrevet 8. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerer gutta når du drar frem glidemidlet når du er såpass ung? Anonymkode: ac95e...b1d Aldri opplevd at noen har så mye som løftet et øyenbryn. Aldri fått kommentarer, aldri fått noe slags reaksjon. Men jeg gjør ikke noe nummer ut av det da, hverken kommenterer eller unnskylder det 😛 Bare tar frem tuben, smører på og fortsetter. Anonymkode: cbe32...f22 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #34 Skrevet 8. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt! Vi har gjort det samme siden vi fyllte 20, og sex er sååå mye bedre nå med glidemiddel! Er 25 nå, og jeg og samoern bruker glidemiddel hver dag (hun får tørre slimhinner av alt av hormonprenensjon. Hun stoppet å bruke det en stund og da var alt normalt, men hun syntes det var tryggere med hormonprevensjon og ikke bare kondom, så nå bruker hun sånn stav i armen). Tror hun syntes det var litt flaut/styr de første ukene, men nå er det helt normalt å ikke noe vi tenker over! God sex med glidemiddel er 1000000 x bedre enn tørrere sex uten. Da har du nok bare for liten pikk. Menn med normal penis som ikke har deathgrip har ikke noe problem med vått underliv. Er det tørt er det skadelig og smertefullt enten pga hormoner eller fordi man ikke er kåt, - da er såklart små kuker med deathgrip sisteprio. Om du syntes det er bedre tørt - burde du unngå sex, får rape-vibes av deg. Ingen menn vil ha tørr sex da men vet det ikke er godt for dama. Anonymkode: cccab...ec3 Jeg er ikke mann. Forskjell på tørt og så vått at det renner over. Vet at flere menn finner det litt avtennende med en vid og våt fitte, hvor de ikke kjenner særlig. Og nei, disse mennene har ikke nødvendigvis liten pikk. Anonymkode: e9350...0aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå