AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Har nylig flytta inn i blokk. Lurer på hvordan det fungerer med helthjem levering da? Vil de sette pakken utenfor døra? Inngangen er ikke ute, man må gjennom to-tre dører for å komme til inngangsdøra mi. Postkassen er liten og har ikke plass til pakke, kun brev. Anonymkode: 0f8eb...132
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 For min del benytter jeg meg kun av dette når jeg vet sikkert at jeg er hjemme og kan ta i mot det selv. De pleier å ringe litt før og da stikker jeg ut på veien og henter pakka. Kunne aldri ha tenkt meg at de bare setter den et sted. Sjansen for stjeling er for stor. Da henter jeg heller i nærbutikken min selv om det er et stykke unna. Sikkerheten går først. Anonymkode: 2e562...f82
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del benytter jeg meg kun av dette når jeg vet sikkert at jeg er hjemme og kan ta i mot det selv. De pleier å ringe litt før og da stikker jeg ut på veien og henter pakka. Kunne aldri ha tenkt meg at de bare setter den et sted. Sjansen for stjeling er for stor. Da henter jeg heller i nærbutikken min selv om det er et stykke unna. Sikkerheten går først. Anonymkode: 2e562...f82 For din del ja... Hva var poenget med å svare når du ikke kan svare på spørsmålet? Har bodd i andre leiligheter der inngangsdøra har vært ute og har fått pakker levert på døra MAAANGE ganger (bestiller kun på nettet, handler sjeldent i butikk) og jeg har aldri opplevd at pakken har blitt stjålet..... Har aldri opplevd at posten ringer først, de sender en melding om at de leverer den i det og det tidsrommet, men helthjem ringer ikke de leverer på natta. Anonymkode: 0f8eb...132 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Jeg får levert på dørmatta. Bor i 7.etg i en blokk. Riktignok bare 1 dør og 1 heis å gå gjennom da. Anonymkode: 67c91...2a7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får levert på dørmatta. Bor i 7.etg i en blokk. Riktignok bare 1 dør og 1 heis å gå gjennom da. Anonymkode: 67c91...2a7 Takk for svar Håper jeg får det levert på døra slik at jeg slipper å hente i butikk. Jeg bor i 1. etasje men for å komme inn må man gjennom to dører. Inngangen til blokka (nøkkel), så trapp/heis og så dør til gangen der inngangen min er. Anonymkode: 0f8eb...132
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Får det ikke levert. Får melding om at de ikke har mulighet til å levere pga blokk, og må hente på postkontor Anonymkode: a65e8...f47 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Hvis de har vanskeligheter med å komme inn elelr ikke finner frem vul de bare sende pakken til postnord hentested Anonymkode: 1e93d...626
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Får det ikke levert. Får melding om at de ikke har mulighet til å levere pga blokk, og må hente på postkontor Anonymkode: a65e8...f47 mente post i butikk* Anonymkode: a65e8...f47
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Bor i lavblokk, og her varierer det. En sjelden gang blir det satt utenfor ytterdøra (helst rett framfor, sånn at alle beboere snubler i pakken, eller tråkker på den i det de går ut), eller så blir den satt hos en av naboblokkene. Når de ikke finner adressen, så sender de pakken i retur samme dag. Får ikke mulighet til å hente på utleveringssted. Anonymkode: 7aabb...352 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: For din del ja... Hva var poenget med å svare når du ikke kan svare på spørsmålet? Anonymkode: 0f8eb...132 I alle dager?!? Jeg kan da ikke svare konkret på hva som en løsning på ditt problem, men svarer på hvordan det har vært for meg her hvor jeg bor. Du er på et offentlig forum nå og her må folk få lov til å svare det de vil uten at du skal bli uhøflig. Anonymkode: 2e562...f82 1
Gjest Lotus20 Skrevet 6. september 2020 #11 Skrevet 6. september 2020 Jeg bor i lavblokk og får ikke levert på døra, men må hente ved helt hjems utleveringssted. Dette er noe de startet med i sommer.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #12 Skrevet 6. september 2020 Bor i blokk og får det på dørmatta. Her er det avisbudet som også er bud for helt hjem og morgenlevering. Aldri hatt noen problemer 😊 Anonymkode: a8439...8eb 1
Tessa12 Skrevet 6. september 2020 #13 Skrevet 6. september 2020 Helt hjem leveres av avisbud på natt/tidlig morgen, de har nøkler til hoveddør/port på blokker/gårder. Så det skal enten bli lagt i postkasse eller ved dør.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #14 Skrevet 6. september 2020 Stemmer i med de andre, pakken leveres på dørmatta av avisbudet som har tilgang uansett:) Føles veldig trygt. Anonymkode: f6a38...e0a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #15 Skrevet 6. september 2020 Her settes de under postkassene som er innafor inngangsdøra til oppgangen min Anonymkode: 09b90...7e7 1
laperla Skrevet 6. september 2020 #16 Skrevet 6. september 2020 Bor også i blokk, men får sjeldent pakkene mine fra Helt hjem på døren/matten lengre/ved postkassen (les slengt på innersiden av oppgangen, jeg bor i 3. etg. Risikosport.) Endringen skjedde ved lockdown, ca. slutten av mars, da ble det slutt på alt av pakker tilsendt hit, hentemelding på nærmeste Coop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå