Gå til innhold

Illeluktende morgensex, noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har sex er jeg ren, det er ikke noe lukt, og har aldri fått noen kommentarer annet enn at jeg er deilig ved oralsex.  La oss si at jeg har sex en eller to ganger om kvelden, han kommer inni meg, jeg står opp og tisser og tørker meg, men går ikke i dusjen. Dersom vi da har sex neste morgen så kjenner jeg selv en ubehagelig lukt fra underlivet mitt under akten. Jeg har aldri turt å spørre om mannen kjenner det (det har skjedd med flere menn). Dette gjør at jeg får mindre lyst på morgensex, fordi det er flaut at jeg stinker.

Jeg dusjer hver morgen, og dersom jeg skal treffe den jeg dater dusjer jeg på ettermiddagen/ kvelden også (før sex). Jeg vasker meg nedetil med vann, men jeg har intimsåpe hjemme som brukes en sjelden gang ved behov. Jeg har ikke vansker med dårlig lukt fra underlivet vanligvis, selvsagt dersom jeg av en eller annen grunn ikke dusjer/ vasker med nedentil på lang tid så kommer det lukt,,men den lukten er annerledes enn den morgenen etter sex. Jeg lukter ikke slik nedentil om morningene hvor jeg ikke har hatt sex kvelden før. Jeg tror det er noe kjemisk med mitt underliv og sæden. Det er ved sex lukten kommer mest frem. Jeg har nylig testet meg, har ingen kjønnsykdommer, normal utflod og alt var bra sa legen.

Kjenner noen seg igjen i dette? Har dere menn kjent en slik lukt fra kvinnens underliv? Hva tenker menn om lukten? Har dere noen tips?

Anonymkode: 8b53b...323

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig at kvinner lukter når mannen har ejakulert i henne. Det er helt normalt, og ingenting er galt med deg. Jeg ville lagt fra meg flauheten når du vet det kun skjer om morgenen. Husk å gå på do etter sex, og gjerne vask kjapt med vann og klut så får du bort sæd og andre bakterier som kan føre til urinveisinfeksjoner

Anonymkode: a6d7f...8c4

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har sex er jeg ren, det er ikke noe lukt, og har aldri fått noen kommentarer annet enn at jeg er deilig ved oralsex.  La oss si at jeg har sex en eller to ganger om kvelden, han kommer inni meg, jeg står opp og tisser og tørker meg, men går ikke i dusjen. Dersom vi da har sex neste morgen så kjenner jeg selv en ubehagelig lukt fra underlivet mitt under akten. Jeg har aldri turt å spørre om mannen kjenner det (det har skjedd med flere menn). Dette gjør at jeg får mindre lyst på morgensex, fordi det er flaut at jeg stinker.

Jeg dusjer hver morgen, og dersom jeg skal treffe den jeg dater dusjer jeg på ettermiddagen/ kvelden også (før sex). Jeg vasker meg nedetil med vann, men jeg har intimsåpe hjemme som brukes en sjelden gang ved behov. Jeg har ikke vansker med dårlig lukt fra underlivet vanligvis, selvsagt dersom jeg av en eller annen grunn ikke dusjer/ vasker med nedentil på lang tid så kommer det lukt,,men den lukten er annerledes enn den morgenen etter sex. Jeg lukter ikke slik nedentil om morningene hvor jeg ikke har hatt sex kvelden før. Jeg tror det er noe kjemisk med mitt underliv og sæden. Det er ved sex lukten kommer mest frem. Jeg har nylig testet meg, har ingen kjønnsykdommer, normal utflod og alt var bra sa legen.

Kjenner noen seg igjen i dette? Har dere menn kjent en slik lukt fra kvinnens underliv? Hva tenker menn om lukten? Har dere noen tips?

Opplevde det samme med min eks, da kunne jeg også få veldig vondt etter sex.. ikke sår, men mer som uvi-svie.. å den lukta. Når jeg fikk meg ny type er ingen av delene et problem lengre.. værken smerter eller lukt. Min gynekolog sa at dette ofte er pga «ph kræsj» mellom sæden til mannen og deg. at det ikke passer sammen og man får en reaksjon liksom.

• Liker 4
Skrevet

Jeg får det også slik! Jeg merker nesten alltid en spesiell lukt når han har kommet inni meg. Jeg går bare på do og vasker meg kjapt nedentil så bruker det å gå fort over. 

Jeg har i tillegg mye problemer med sopp og bakteriell vaginose, så pH-verdiene der nede er så og si alltid på utur. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter med det samme etter sex...Anbefaler vivag eller multigyn actigel, som man putter inni rett etter sex. 

Men dåselukta om morgenen har jeg ikke funnet noen løsning på enda.. nesten som om en blanding av sæd og/eller utflod har ligget å godgjort seg inni der hele natta😅 Man får jo ikke ut all sæd medmindre man spyler seg oppi der🙄 Og det følger jo med en del plager hvis man gjør det også..

Tar fra meg nesten all sexlyst, aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 4218d...7b9

• Liker 3
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, spesielt at det kan lukte litt "fiskete" (jeg skjønte ikke uttrykket om at underliv lukter reke før jeg sluttet med kondom og lot typen ejakulere inni meg). For min del så blir det mye bedre om jeg hopper i dusjen etter sex hvor jeg "graver" ut det meste av sæd og deretter dusjer lett over (ikke dusje inni!). Om jeg ikke tar disse 30 sekunders dusjene så opplever jeg at det lukter mye mer. Probiotika har også hjulpet :) 

Anonymkode: 3b4e8...36b

• Liker 5
Skrevet

Dere dusjer for mye. Bruk kondom og bare vask 1 gang pr dag. Skjeden renser seg selv.

Anonymkode: 52a4d...cee

• Liker 1
Skrevet

Det gjelder jo begge parter at man lukter litt etter sex, og det er da ikke rart. Mannen svetter mer enn meg så hvis vi har sex kveld og neste morgen så er han ikke duggfrisk han heller.

Men morgensex er jo sånn. Før man har dusjet, pusset tenner og fjernet sov i øynene. Det er liksom litt av greia. Det er en god start på dagen, og så hopper man i dusjen rett etterpå. 

Hvis typen tar initiativ til sex om morgenen så er det jo fordi han ikke bryr seg, eller fordi ønsket overgår en evt. lukt. 

Anonymkode: 098c9...eb0

• Liker 4
Skrevet

Ikke la han komme inni deg eller bruk kondom?

Anonymkode: 6ee52...3db

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanlig at kvinner lukter når mannen har ejakulert i henne. Det er helt normalt, og ingenting er galt med deg.

Det er forsåvidt også helt vanlig at det lukter gammel sex av kølla til en mann hvis han ikke dusjer og går gjennom dagen/døgnet uten å vaske seg. 

Problemet med illeluktende gammel sexlukt ligger i at dere ikke dusjer etter sex.

Anonymkode: 42a25...1e1

Skrevet

Det har også med hva dere spiser. Sæden til menn kan stinke om de spiser bosse ting, og skjeden til kvinner kan stinke om de spiser visse ting. 

Melkeprodukter og hvetemel er ofte synderen, og at kroppen ikke får renset seg skikkelig fordi man spiser for mye dritmat og for lite frukt og grønt 

Anonymkode: e79d3...b96

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har også med hva dere spiser. Sæden til menn kan stinke om de spiser bosse ting, og skjeden til kvinner kan stinke om de spiser visse ting. 

Melkeprodukter og hvetemel er ofte synderen, og at kroppen ikke får renset seg skikkelig fordi man spiser for mye dritmat og for lite frukt og grønt 

Anonymkode: e79d3...b96

Men da burde man jo "stinket" 24/7, ikke kun timene etter sex eller spesielt rundt morgensexen 

Anonymkode: 3b4e8...36b

• Liker 4
Skrevet

Hva slags lukt? 

Alle lukter vel etter 8 timers søvn. Man svetter jo også. 

Anonymkode: 84ff7...b38

Skrevet

Jeg pleier å gå en kjapp tur i dusjen og vaske underlivet etter morrostund på kvelden. Ellers føler jeg at jeg stikker gammel morro 

Anonymkode: 0c31d...97b

Skrevet

TS her, tenkte å svare dere sammen:

Det er den reke/ råtten fisk lukten dere beskriver ja. Det lukter ikke av meg ellers. Det er typisk sånn at vi har sex på kvelden, jeg går og tisser og tørker meg etterpå, også sover vi. Jeg pleier ikke gå i dusjen rett etterpå fordi jeg skal sove. Dessuten dusjer jeg om morningen og gjerne på ettermiddagen/kvelden før sex, det skal vel ikke være nødvendig å dusje tre ganger i døgnet. Bruker som sagt vann til å vaske meg med, ikke sterke sårper som forstyrrer ph verdien. Jeg spiser melkeprodukter og mel ja, men det lukter ikke av meg uten at det har ligget sæd inni meg i flere timer, så jeg tror ikke at det jeg spiser er grunnen. Jeg spiser ofte annans som skal gi god smak nedentil.

Nei menn er heller ikke freshe om det er morgensex med svette og morgenånde, men den lukten fra meg etter sex kvelden før er noe helt annet.

Det var veldig godt å høre fra dere andre jenter at dette skjer mer dere også 🙂Takk. Jeg har følt meg litt ekkel, nå vet jeg at det er normalt. Jeg lurer på om gutter kjenner/ legger merke til lukten og hva de tenker om den.

Skrevet

Dette skjer meg også. Jeg har samboer og er såpass trygg på han at jeg har sagt rett ut at jeg synes det stinker sæd av meg når han kommer inn i meg og det blir liggende inni meg over natta. Hjelper lite å dusje eller tisse. Jeg lukter aldri ellers. Han sier han ikke synes det lukter noe som helst så kan hende kvinner er ekstra sensitiv på slik lukt. 

Jeg ber han av og to putte kølla inn igjen par tre ganger etter han er ferdig for å dra ut spermen. Det er effektivt. Og har vi sex to ganger etter hverandre der han ikke kommer inni meg på nr 2 lukter det ingenting neste morgen. 

Du er hvert fall helt normal ts. Lukten er blanding av utflod og sperm rett og slett. Dumt de ikke lærer oss slikt i seksualundervisningen 😂

Anonymkode: b4be3...9cc

• Liker 2
Skrevet

Hvis du synes det er veldig plagsomt så ville jeg brukt kondom til hyrdestunden på kveldstid.

Anonymkode: a6d7f...8c4

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lukten har ikke noe å si hvis det kommer fra nattens strabaser, forøvrig synes jeg det er ei lukt som tenner meg... Så hvis noen hører "sniff sniff" under sengteppenet så er det bare meg, og vil gjerne ha sex igjen😍

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Den lukten har ikke noe å si hvis det kommer fra nattens strabaser, forøvrig synes jeg det er ei lukt som tenner meg... Så hvis noen hører "sniff sniff" under sengteppenet så er det bare meg, og vil gjerne ha sex igjen😍

Så skitten gutt du er, Bamsi :sminkedokke:

Anonymkode: 2b3b4...4bd

• Liker 2
Skrevet

Dette opplevde jeg plutselig, etter flere år med min mann uten slikt. Tok det opp med legen og selv om jeg ikke hadde andre plager kom det visst av en slags bakteriell ubalanse. 

Fikk noen stikkpiller /smeltepiller jeg skulle bruke, og problemet forsvant igjen. 

Litt fiskeaktig lukt ja. Var altså ikke nødvendig å "beholde" den. 

Anonymkode: c9e93...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...