AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Hvor får jeg kjøpt Castello kremostring med gressløk og den med pikant? Anonymkode: 6fb24...70b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, Muskath skrev: Meny har den med gressløk iallfall. Så dumt jeg ikke har Meny i nærheten Men takk for svar Anonymkode: 6fb24...70b
Muskath Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så dumt jeg ikke har Meny i nærheten Men takk for svar Anonymkode: 6fb24...70b Bor du i nærheten av f.eks Ultra-butikker eller Cc-kjeden, så har vel de også, vil jeg tro
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 5 minutter siden, Muskath skrev: Bor du i nærheten av f.eks Ultra-butikker eller Cc-kjeden, så har vel de også, vil jeg tro Jeg vet ikke hva slags butikker det er? Nå føler jeg meg dum haha.. Anonymkode: 6fb24...70b
Muskath Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 (endret) Neida, du er ikke dum. Ultra er visst blitt til Meny. CC er kjøpesentre med store butikker, f.eks i Oslo og på Gjøvik. Tror det er i flere byer også. Kan du ikke spørre der du handler da, så kanskje de kan skaffe det. Kom på at det er CC senter i Drammen også. Endret 5. september 2020 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, Muskath skrev: Neida, du er ikke dum. Ultra er visst blitt til Meny. CC er kjøpesentre med store butikker, f.eks i Oslo og på Gjøvik. Tror det er i flere byer også. Kan du ikke spørre der du handler da, så kanskje de kan skaffe det. Kom på at det er CC senter i Drammen også. Ok, jeg bor i en liten by så mulig det ikke er her men skal sjekke ut. Tusen takk for svar Anonymkode: 6fb24...70b
Ullvott Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Mener bestemt jeg har sett dem hos Eurospar og hos OBS! hvis du har noen av dem i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Her selger de dem på spar og joker. Anonymkode: 467a6...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå