Gå til innhold

Jeg liker ikke dette ....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
:sur: Hva er dette for noe med å sette linjer under alle svarene på trådene istedet for å ha hele innlegget der!!!!!????? Du må trykke på for å se hel einnlegget. Dette liker jeg absolutt ikke. Masse ekstra arbeid og utrolig teit!! Noen flere som er enige med meg??? vil ha det tilbake som det var...grrrrrr...
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg får da opp hele innleggene jeg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg får jo opp de jeg også, men da må jeg jo først trykke på de. De står på linje nedover og du må trykke på den linjen for å få se svarene. Dette er veldig dumt synes jeg og jeg liker det overhode ikke. Skjønner dere hva jeg mener???

Skrevet

Jeg har det ikke sånn... Tror ikke jeg forstår. Jeg har det sånn som det var tidligere tror jeg.. :klø:

Skrevet

Var innom som gjest før hele omleggingen av forumet :)

Skrevet

Jeg forstår nok heller ikke.

Skrevet

tenker du på når du trykker på "mine innlegg" funksjonen?

den er ikke som før nei, ikke enda ihvertfall.

men gry har lovet at de skal prøve å få det til å bli slik det var.

Gjest Gjesta
Skrevet

Posts in this topic står det også er det svaren under der, og du må trykke på dem for å få lese de , slik var det ikke før. Hvorfor er det bare jeg som har det sånn??? Hjelp.. :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette skjønner jeg ikke... Synes det er likt som det var før omleggingen.

Kanskje du kan prøve å forklare igjen???

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg er enig med deg foxy... veldig irriterende. Det er slik hos meg. Er jo ikke

Gjest Revenka
Skrevet

Er jo ikke noe interessant å se hva jeg selv har skrevet, men hva som har blitt svart/kommet senere enn det jeg selv skrev. Tungvindt!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ok, sånn er det til meg. Først kommer tråden , den er som før med alt som står der, men når du skal lese svarene på den tråden så står det Posts in this topic også må du trukke på det svaret du vil se. Masse linjer med strek under også må du trykke for hvert svar du vil se.. Grrrrrrrr... liker det ikke.. hvorfor er det bare jeg som har dfet sånn? har de tme dinnstillinger å gjøre, hva kan jeg gjøre fro å få det tilbake til sånn det var? hjeeeeeelp!!! jeg er skikkelig fortvilet her!!! :overrasket::overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er jo ikke noe interessant å se hva jeg selv har skrevet, men hva som har blitt svart/kommet senere enn det jeg selv skrev. Tungvindt!

Jaa, endelig noen som fprstår meg!! Klage til Hege :sjenert: Vi liker ikke dette!!! Absolutt ikke !!! Fjern det er du snill!!! :sjenert:

Skrevet (endret)

Er det under mine innlegg det er snakk om?

Endret av Pleier
Gjest Violetta
Skrevet

Hva slags nettleser bruker du? Jeg har hatt et par småproblemer med opera...

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva slags nettleser bruker du? Jeg har hatt et par småproblemer med opera...

Jeg har den samme som før, Explorer tror jeg . Må jeg gå over til en annen nettleser nå da?? Uff, dette var fælt.. :sur:

Gjest Violetta
Skrevet

Nei, IE er jo den som "alle" bruker, og da hadde vel "alle" hatt samme problem. Men kanskje det er lettere å få svar på Ris, ros og tips-forumet?

Skrevet

er det når du trykker på Mine innlegg?

for det blir allerede jobbet med å fikse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...