Gå til innhold

Går det an å kjøpe parfymeprøver? Jeg har så vansker med å bestemme meg i butikken 😑

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 3-4 stk jeg liker, men klarer ikke bestemme meg... Går det an å kjøpe prøver slik at jeg kan prøve de selv?

Hvor isåfall? Sist kjøpte jeg en til 1100 kr som jeg fant ut ikke passet meg, så da har jeg ikke lyst å bomme en gang til... 

Anonymkode: 05f79...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kjøper du en deodorant/håndkrem på parfymeriet og forteller at du vurderer å kjøpe parfyme x eller y. Har de prøver gir de gjerne bort til betalende kunder, men de er dritt lei av å gi prøver til folk som aldri kjøper noe.

Anonymkode: fa3de...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kjøper du en deodorant/håndkrem på parfymeriet og forteller at du vurderer å kjøpe parfyme x eller y. Har de prøver gir de gjerne bort til betalende kunder, men de er dritt lei av å gi prøver til folk som aldri kjøper noe.

Anonymkode: fa3de...dd2

Jeg mener ikke å få gratis, men å betale for en prøve. 

Anonymkode: 05f79...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på parfymeriet.
Enkelte steder gir de dem ut gratis, noen steder har de ikke og andre steder kan du få kjøpt den ganske billig.
Men husk, det er ikke alle parfymeprodusenter som lager små prøveflasker

Anonymkode: 50c99...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på parfymenes navn på Finn.no og EBay, sannsynligheten er stor for at noen selger dekantere eller prøver.

Min erfaring er at det er mye billigere på Finn enn på EBay, pga. fraktpriser.

Selv har jeg «sittet på gjerdet» veldig lenge og vært nysgjerrig på en parfyme fra et britisk merke, som hadde veldig spennende duftnoter. Har aldri fått prøvd den, da nærmeste forhandler er i Stockholm... Har likt alt jeg har prøvd fra dette parfymemerket tidligere, men det sitter langt inne å «blindkjøpe» en parfyme til nesten 2000 kr.

Noen solgte en prøve på Finn.no, tror jeg betalte 80 kr for den. Etter å ha prøvd den i en uke, er jeg helt sikker på at jeg skal kjøpe en stor flaske! ❤️

Anonymkode: 212e7...700

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk på parfymenes navn på Finn.no og EBay, sannsynligheten er stor for at noen selger dekantere eller prøver.

Min erfaring er at det er mye billigere på Finn enn på EBay, pga. fraktpriser.

Selv har jeg «sittet på gjerdet» veldig lenge og vært nysgjerrig på en parfyme fra et britisk merke, som hadde veldig spennende duftnoter. Har aldri fått prøvd den, da nærmeste forhandler er i Stockholm... Har likt alt jeg har prøvd fra dette parfymemerket tidligere, men det sitter langt inne å «blindkjøpe» en parfyme til nesten 2000 kr.

Noen solgte en prøve på Finn.no, tror jeg betalte 80 kr for den. Etter å ha prøvd den i en uke, er jeg helt sikker på at jeg skal kjøpe en stor flaske! ❤️

2000 kr er dyrt for et blindkjøp, ja! Så bra at du fikk testet den.

Ble veldig nysgjerrig - hvilken produsent er dette? Ettersom nærmeste forhandler er i Stockholm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Miss-Grey skrev:

2000 kr er dyrt for et blindkjøp, ja! Så bra at du fikk testet den.

Ble veldig nysgjerrig - hvilken produsent er dette? Ettersom nærmeste forhandler er i Stockholm? 

Penhaligon’s (Clandestine Clara).

Fantastisk parfyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Du kan kjøpe prøver her:
Parfymorama.no
Scentify.no
Dekanten.no

De har mye parfymer, også de som ikke butikkene gir ut prøver av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...