AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Del Skrevet 5. september 2020 Hvis jeg logger all ingredienser til en matrett og vil ordene dette som «oppskrift» eller «måltid». Så trykker jeg hjerte, også lagrer som måltid. Meeeen... Når jeg lager en stor rett, for eksempel en rett som gir 12 porsjoner. Hvordan får jeg ordnet det? Altså delt den opp eller skrive at det er 12. Slik at når jeg skal velge den, så velger jeg bare 1 stk? Anonymkode: 81fab...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. september 2020 #2 Del Skrevet 5. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg logger all ingredienser til en matrett og vil ordene dette som «oppskrift» eller «måltid». Så trykker jeg hjerte, også lagrer som måltid. Meeeen... Når jeg lager en stor rett, for eksempel en rett som gir 12 porsjoner. Hvordan får jeg ordnet det? Altså delt den opp eller skrive at det er 12. Slik at når jeg skal velge den, så velger jeg bare 1 stk? Anonymkode: 81fab...374 I en oppskrift skal du jo angi hvor mange porsjoner det gir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, Albbas skrev: I en oppskrift skal du jo angi hvor mange porsjoner det gir? Finner ikke den muligheten. Hvor er det? Anonymkode: 81fab...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 Du må jo dele alle ingrediensene du registrerer inn på 12. Anonymkode: aabc0...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. september 2020 #5 Del Skrevet 5. september 2020 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Finner ikke den muligheten. Hvor er det? Anonymkode: 81fab...374 Dette er hvis du oppretter oppskrift, ikke måltid. Endret 5. september 2020 av Albbas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Del Skrevet 5. september 2020 Takk for råd! Men jeg tror ikke jeg har denne hos meg? Kan noen steg for steg fortelle meg hvordan? Jeg finner bare opprette «måltid», ikke «oppskrift» vistnok. Hvor lage «oppskrift»? Anonymkode: 81fab...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Del Skrevet 6. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd! Men jeg tror ikke jeg har denne hos meg? Kan noen steg for steg fortelle meg hvordan? Jeg finner bare opprette «måltid», ikke «oppskrift» vistnok. Hvor lage «oppskrift»? Anonymkode: 81fab...374 Sånn er det i alle fall på Android: Trykk på profil-->favoritter-->pluss-tegnet oppe i høyre hjørne-->opprett oppskrift. Derfra kan du legge inn all maten, og så oppgir du antall porsjoner i oppskriften. Du må også fylle ut et felt om framgangsmåte, men det er bare å skrive inn et random ord hvis du ikke gidder det. Hvis du fremdeles ikke finner det, har jeg ikke noen annen forklaring enn at det må være en premium-funksjon. Anonymkode: bdfce...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. september 2020 #8 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg får det også opp når jeg skal legge til et måltid. Når jeg velger for eksempel middag kan jeg velge "opprett ny" og der er det mulig å velge oppskrift. Jeg har premium. Et annet alternativ er jo å lage det som et måltid, og selv dele alt på 12 før du legger det inn i måltidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #9 Del Skrevet 6. september 2020 Takk for råd 😃 Anonymkode: 81fab...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå