Gå til innhold

Hvordan vite hvem som er sur? Flere som har opplevd dette noen gang? Sure folk som beskylder deg for å være sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ha det helt greit liksom, men merker at stemningen bare fyrer seg opp. Du gjør ingenting eller er veldig engasjert i noe du driver med. Så «klikker» den andre personen og beskylder deg for å være sur og du får plutselig høre alt som er galt med deg. 
Jeg synes slik invaderer freden. Er det flere som da blir grusomt irritert og føler at den andre ikke skulle dukket opp i det hele tatt? Det er nesten over mitt lik å ødelegge andre dag på slike måter. Som om de bestemmer at du ikke skal ha det behagelig,. 

Hvordan vet man egentlig hvem som er sur i slike tilfeller? 

Anonymkode: 581aa...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig blant  folk som elsker å sosialisere

Som introvert unngår man det  i mye større grad - men opplever stadig vekk folk som vil dra meg med på noe og som hvis jeg gir etter her seg slik du beskriver. Slitsomme figurer.

Anonymkode: a4ef6...64a

• Liker 1
Skrevet

ter seg*

Anonymkode: a4ef6...64a

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, noen ganger. Typisk på fest der noen legger merke til at man kanskje er litt stille eller tilbaketrukket. Alltid en av de der superutadvente folkene som må vise hvor gøy de har det og hvis ikke alle er sånn så blir de usikre. 

Jeg har aldri vært sur de gangene noen har beskyldt meg for å være det, men blir det gjerne når folk er sånn "hvorfor er du suuur?".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...