Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Jeg har brukt Dermalogica Special Cleaning Gel nå i omtrent 6 uker. Som fuktighetskrem bruker jeg Vichy Thermal Fix 2 (hun som jobbet på apoteket sa den var tilpasset dem med LITT tørrere hud enn normalt), som jeg har brukt like lenge. Har aldri hatt problemhud, men for tiden dukker det opp utrolig mange kviser. Renser huden morgen og kveld, har ikke spist noe spesielt, stresser mindre nå enn jeg gjorde for noen måneder siden, så jeg forstår ikke helt.

Kan det være sammenhengen av disse to kremene, eller kan det være at jeg rett og slett reagerer negativt på en av dem? Har tenkt å kutte ut fuktighetskremen fra Vichy, å se om det er den som er problemet.

Har forresten blandingshud; litt tør, normalt, litt fet. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Kan det være at produktene ikke passer min hud, eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Ofte når man begynner med skikkelige renseprodukter tar det litt tid før du får bra hud.Alt "grumset" skal ut før det blir bedre.Tror jeg ville gitt det litt tid,selv om 6 uker hørtes mye ut.Kanskje en ide å bruke like merker på alle ansiktsproduktene? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...