Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer og dele? 

Hjemmebruk eller salong?

Positivt og negativt.

Anonymkode: c0387...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kun en håndkrem. liker den ikke. trekker ikke godt inn i huden

Anonymkode: b1932...e5a

Skrevet

Elsker Exuviance! Men nå har de mange hudprodukter for forskjellige hudtyper og hudtilstander. Liker ikke noen av produktene, mens andre elsker jeg! Kommer nok aldri til å slutte å bruke Exuviance, om noen år tenker jeg å begynne med antiage-produktene deres.

Anonymkode: 613ee...c5d

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Exuviance. Begynte å bruke serien på senvinteren, og da kjøpte jeg rens, serum, dag- og nattkrem samt dagkrem med solfaktor 35. Kostet jo litt å kjøpe inn mange produkter på en gang, men etterhvert jevner det seg litt ut - alt går jo ikke tomt samtidig. 

Jeg googlet endel på forhånd for å finne ut hva jeg skulle kjøpe, og hva andre var fornøyd med. Endte opp med å bestille fra nettbutikken til 7 små rom.

https://www.7smarom.no/products/vespera-bionic-serum-30ml

Skrevet

Jeg har også vært kjempefornøyd med produktene. Det var en periode jeg hadde fet hud og utbrudd av kviser, dette var vidunderprodukter. Brukte rens, maske, peeling dag og nattkrem. Koster litt når jeg kjøpte inn alt, men hadde alt sammen i nesten ett år. De har reisestørrelser, det er en fin måte å teste ut før man kjøper fullsize.

Skrevet

Kjøpte reisekit med produkter for akne for å teste. Plukket ut de produktene jeg likte. Jeg bruker clarifying facial cleanser, mosturising toner og sheer refining fluid. I tillegg bruker jeg eksfolierende face polish nå og da. Måtte nettopp kjøpe mer rens og toner nå etter et halvt år, så fordelt utover er det ikke stor kostnad pr måned. 

Hudtypen min er normal/sensitiv med fet hud i t-sonen, kviser på haka nå og da. Bruker i tillegg to serum, niaciamide+zink fra TO i T-sonen og C-vitamin mot fine linjer og pigmentflekker i ansiktet forøvrig. Fikk tips fra hudpleier som forhandler exuviance å sjekke ut et serum mot rødhet, har bare ikke kommet så langt enda 

Anonymkode: a2290...ce8

• 1 måned senere...
Skrevet

Har produktene parfyme?

Anonymkode: 87111...c2d

Skrevet

Noen av dem har parfyme.

Anonymkode: 98d29...ac0

Skrevet
På 6.9.2020 den 22.45, Solknapp skrev:

Jeg har også vært kjempefornøyd med produktene. Det var en periode jeg hadde fet hud og utbrudd av kviser, dette var vidunderprodukter. Brukte rens, maske, peeling dag og nattkrem. Koster litt når jeg kjøpte inn alt, men hadde alt sammen i nesten ett år. De har reisestørrelser, det er en fin måte å teste ut før man kjøper fullsize.

Jeg hae fet hud med utbrudd av kviser nå. Hadde du sånn "ovenpå" kviser eller de harde og røde kulene under huden som ligger å koser seg flere dager før det blir en diger kvise? 

Anonymkode: d6b6a...7c9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen av dem har parfyme.

Anonymkode: 98d29...ac0

Takk! Da er de dessverre ikke rett for meg. Synd at så mange kjente merker bruker parfyme enda når det er vist hvor lite gunstig dette er for huden 😩

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Da er de dessverre ikke rett for meg. Synd at så mange kjente merker bruker parfyme enda når det er vist hvor lite gunstig dette er for huden 😩

Sånn jeg opplever det så inneholder de lite parfyme, uten at jeg har sjekket ingrediensene nøye, de lukter hvertfall ikke sterk av parfyme, veldig nøytral duft. 

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hae fet hud med utbrudd av kviser nå. Hadde du sånn "ovenpå" kviser eller de harde og røde kulene under huden som ligger å koser seg flere dager før det blir en diger kvise? 

Jeg hadde mest dypere kviser rundt hakepartiet.

Skrevet
1 time siden, Solknapp skrev:

Jeg hadde mest dypere kviser rundt hakepartiet.

Hvilke produkter hjalp på de.?

Skrevet

Har brukt de i 13 år og kommer ikke til å slutte. Er helt avhengig av deres rens, serum, dag og nattkrem. Kommer til å kjøpe andre produkter etterhvert. Er mye og velge mellom. Ville rådført meg med hudpleier om hva som egner seg til din hud.

Anonymkode: 25c3f...eb8

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt de i 13 år og kommer ikke til å slutte. Er helt avhengig av deres rens, serum, dag og nattkrem. Kommer til å kjøpe andre produkter etterhvert. Er mye og velge mellom. Ville rådført meg med hudpleier om hva som egner seg til din hud.

Anonymkode: 25c3f...eb8

Ja, de har så mange gode produkter. Elsker serumene deres, har et fuktserum, et oljeserum og retinolserum, og jeg elsker alle tre! Og nattkremen ❤️For ikke å glemme den herlige rensen med BHA-syre. Mangler c-vitamin serum, men liker ikke at Exuviance selger innkapset c-vitamin, det ser ut som trankapsler 😅Produktene mine varer lenge, så jeg orker ikke å kjøpe en boks med 60 kapsler, serumene mine varer mye lenger enn to måneder og jeg orker ikke å kjøpe deres c-vitamin serum flere ganger i løpet av et år. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, de har så mange gode produkter. Elsker serumene deres, har et fuktserum, et oljeserum og retinolserum, og jeg elsker alle tre! Og nattkremen ❤️For ikke å glemme den herlige rensen med BHA-syre PHA-Syre mente jeg. Mangler c-vitamin serum, men liker ikke at Exuviance selger innkapset c-vitamin, det ser ut som trankapsler 😅Produktene mine varer lenge, så jeg orker ikke å kjøpe en boks med 60 kapsler, serumene mine varer mye lenger enn to måneder og jeg orker ikke å kjøpe deres c-vitamin serum flere ganger i løpet av et år. 

Skrevet
På 26.10.2020 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Hvilke produkter hjalp på de.?

Brukte gele-rensen og nattkremen, begge mot fet hud. Nattkremen var bedre enn dagkremen de hadde i samme serien for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...