Gå til innhold

7+1, brystene er tilbake til normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i løpet av natta og brystene var kjempevonde. Og frem til i dag har brystene vært store, brystvortene har vært mørke og "fylte" og det var masse blodårer over alt. I dag er brystvortene lysere, med unntak av ringen rundt. De føles ikke såre og tunge og alt virker som før jeg ble gravid. Hadde en SA for ca et halvt år siden og merket det først med symptomer som forsvant, så er ganske nervøs nå

Anonymkode: c9b3e...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde meg idag! Er 6+5 ca... veldig nervøs selv. De begynte å vokse, var ømme og slik du forklarer det. Forsvant idag..

Anonymkode: d1361...f58

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg idag! Er 6+5 ca... veldig nervøs selv. De begynte å vokse, var ømme og slik du forklarer det. Forsvant idag..

Anonymkode: d1361...f58

Uff hold meg oppdatert på hva som skjer med deg og lykke til 💐

Skrevet

Et av mine første tegn på graviditet var ømme pupper. De forsvant relativt raskt. Er i uke 24 nå, og ømheten har fremdeles ikke kommet tilbake. :)

Anonymkode: 7a010...0f5

Skrevet

Jeg er 6+3, og mine symptomer varierer veldig. En dag har jeg veldig ømme pupper, andre dager ikke. Det samme med trøtthet, uggenhet og mensmurringer. 

Anonymkode: 9c832...0b4

Skrevet

Jeg skjønner, jeg har også varierende grad av symptomer, men litt rart å gå fra mørke brystvorter til lyse igjen såpass tidlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...